Claasen

RE: HIEP HIEP HOERA, MINARDI IS VERSTANDIG GEWORDEN!!

do okt 20, 2005 16:53

Nu we toch echt foute kant op gaan (sorry Charlotte):

Afbeelding

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do okt 20, 2005 16:55

Alles is voor Bassie ! :jumping:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

montsmalfa
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Re: RE: HIEP HIEP HOERA, MINARDI IS VERSTANDIG GEWORDEN!!

do okt 20, 2005 17:09

Als we dan toch bezig zijn:

Deborah Renshaw:

Afbeelding
Afbeelding
Hier wil ik dan wel iets over schakelen zeggen. Of over rijden....
:oops: :oops: :oops:

Maar dat doe ik niet!
Ik ben voor feminisme! Laat haar maar bewijzen of ze Christijan of Robert van de baan af kan rijden! :twisted: :twisted: :twisted:
-------------------------
verleden:
145 1.9 TD
145 1.6 TS
156 1.8 TS babyblue
156 1.9 JTD SW Cosmoblue 2000

heden:
Alfa Romeo 156 SW azzurro nuvola 2001
Giulia Nuova Super 1300L Prugna 1976

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member

do okt 20, 2005 22:26

Het valt me wel op dat de mannen, Lauda en Nissen, wel echte barbecue-liefhebbers zijn. :wink: :wink: :wink:

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member

do okt 20, 2005 22:28

En de dame met het gebody-painte niemendalletje: ze heeft het alfahart op de goede plek!!!!

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

do okt 20, 2005 22:44

Afbeelding

http://www.jutta-kleinschmidt.de

:thumbs: Respect! Evenals de ringtaxi-dame en onze "local" Sandra van der Sloot kan er ook wat van! http://www.fastlady.nl
Dirk - Giulia2000TS

charlotte

do okt 20, 2005 23:19

Ja, maar............... waar blijven de foto's van de knappe mannen. Ben toch niet de enige vrouwelijke forum bezoeker???????????????

Nu, ja, ik blijf gewoon blij met Minardi.

Vroem...........................................................................................................
(op naar een vrouwvriendelijk forum!) :evil: :twisted:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do okt 20, 2005 23:20

Er zitten er geen hier :(

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do okt 20, 2005 23:35

:lol:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr okt 21, 2005 09:29

Jullie mogen best wel iets enthousiaster reageren en niet vanuit jullie mannelijke hersenhelft reageren hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er is geen fysieke of prycholgische reden om aan te nemen dat vrouwen niet zo goed kunnen rijden als de mannen.

Sterker nog; rij velen jullie van de baan durf ik te stellen. :evil: :evil: :evil:
Ik hou wel van de knuppel in het hoenderhok, en hier komt-ie dan:

Er is wel degelijk een reden om aan te nemen dat vrouwen door de bank genomen niet zo goed zouden kunnen rijden als mannen (en let wel: door de bank genomen. Ik ga hier niet beweren dat iedere man beter rijdt dan iedere vrouw, da's onzin!!!!).

Dat komt door het verschil tussen mannen-en vrouwenhersens. Vanuit de oertijd zijn de mannelijke hersens gericht op het 3-dimensionaal denken, afstand en snelheid inschatten en zich orienteren, dit in verband met de jacht. Als je deze vaardigheden niet had, kon je het schudden, dan moest je bessen eten. Deze 'erfenis' dragen mannen nog steeds bij zich, zodat (ik noem maar iets) 1 op de 3 mannen ineen blinde kamer op intuitie het noorden aan kan wijzen tegen maar 1 op de 10 vrouwen. Voor de gemiddelde man is zoiets als autorijden dan ook een soort automatisch verlengstuk van de hersens, omdat het aansluit bij de ingebakken ontwikkeling van de hersens.

Vrouwen joegen niet, vandaar dat het deel van de hersens dat zich met afstand/snelheid etc. bezighoudt zich bij de meeste vrouwen minder sterk ontwikkelt dan bij mannen. Aan de andere kant, mannen hebben een kleinere 'kijkhoek' (ongeveer 90 graden), tegen vrouwen bijna 180. Deze 'oogkleppen' hadden mannen nodig om zich te concentreren op de prooi en niet afgeleid te worden door (letterlijk) randzaken. Wat vrouwen ookvoor hebben op mannen, vanuit die oertijd, is dat ze bijvoorbeeld verschillende dingen tegelijk kunnen doen. Een man niet, die kan maar 1 ding tegelijk.

Bovenstaande is in ieder geval grofweg de algemene consensus van onderzoekers van het menselijk brein.

Nogmaals: ik zeg hier niet dat iedere man automatisch beter rijdt dan iedere vrouw! En uiteraard zijn er busladingen vrouwen die rondjes rijden om iedereen op dit forum, maar daar gaat het me even niet om.

En, even helemaal on-topic: als Minardi zoiets doet, heeft het waarschijnlijk voor een significant deel met geld te maken. Op het moment dat Renault met een vrouw als coureur komt, kun je er vergif op innemen dat ze beter is dan Alonso, want Renault wil kampioen worden. Bij Minardi liggen de zaken wat anders... Als ze daar genoeg geld krijgen om met chocolade zuigers te rijden, zouden ze het ook doen :wink:

(Kijken of er nou iemand boos op me wordt....)

Yuri
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Rees Cees

vr okt 21, 2005 10:01

@ Yuri: :jumping:

@ de rest: deze discussie wordt zinloos.

Reijnaje en ik dagen Charlotte uit.

Ik zorg voor een 33 en laptimer.

Claasen

vr okt 21, 2005 10:04

Jullie mogen best wel iets enthousiaster reageren en niet vanuit jullie mannelijke hersenhelft reageren hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er is geen fysieke of prycholgische reden om aan te nemen dat vrouwen niet zo goed kunnen rijden als de mannen.

Sterker nog; rij velen jullie van de baan durf ik te stellen. :evil: :evil: :evil:
Ik hou wel van de knuppel in het hoenderhok, en hier komt-ie dan:

Er is wel degelijk een reden om aan te nemen dat vrouwen door de bank genomen niet zo goed zouden kunnen rijden als mannen (en let wel: door de bank genomen. Ik ga hier niet beweren dat iedere man beter rijdt dan iedere vrouw, da's onzin!!!!).

Dat komt door het verschil tussen mannen-en vrouwenhersens. Vanuit de oertijd zijn de mannelijke hersens gericht op het 3-dimensionaal denken, afstand en snelheid inschatten en zich orienteren, dit in verband met de jacht. Als je deze vaardigheden niet had, kon je het schudden, dan moest je bessen eten. Deze 'erfenis' dragen mannen nog steeds bij zich, zodat (ik noem maar iets) 1 op de 3 mannen ineen blinde kamer op intuitie het noorden aan kan wijzen tegen maar 1 op de 10 vrouwen. Voor de gemiddelde man is zoiets als autorijden dan ook een soort automatisch verlengstuk van de hersens, omdat het aansluit bij de ingebakken ontwikkeling van de hersens.

Vrouwen joegen niet, vandaar dat het deel van de hersens dat zich met afstand/snelheid etc. bezighoudt zich bij de meeste vrouwen minder sterk ontwikkelt dan bij mannen. Aan de andere kant, mannen hebben een kleinere 'kijkhoek' (ongeveer 90 graden), tegen vrouwen bijna 180. Deze 'oogkleppen' hadden mannen nodig om zich te concentreren op de prooi en niet afgeleid te worden door (letterlijk) randzaken. Wat vrouwen ookvoor hebben op mannen, vanuit die oertijd, is dat ze bijvoorbeeld verschillende dingen tegelijk kunnen doen. Een man niet, die kan maar 1 ding tegelijk.

Bovenstaande is in ieder geval grofweg de algemene consensus van onderzoekers van het menselijk brein.

Nogmaals: ik zeg hier niet dat iedere man automatisch beter rijdt dan iedere vrouw! En uiteraard zijn er busladingen vrouwen die rondjes rijden om iedereen op dit forum, maar daar gaat het me even niet om.

En, even helemaal on-topic: als Minardi zoiets doet, heeft het waarschijnlijk voor een significant deel met geld te maken. Op het moment dat Renault met een vrouw als coureur komt, kun je er vergif op innemen dat ze beter is dan Alonso, want Renault wil kampioen worden. Bij Minardi liggen de zaken wat anders... Als ze daar genoeg geld krijgen om met chocolade zuigers te rijden, zouden ze het ook doen :wink:

(Kijken of er nou iemand boos op me wordt....)

Yuri
Goed verhaal Yuri, de voorbeelden die je geeft zijn dezelfde die ik pleeg te hanteren (en niet alleen in verband met autorijden) Wij staan veel dichter bij de oermens dan wij willen toegeven. Eigenlijk zijn we allemaal nog jager-verzamelaars. Op deze manier is ook te verklaren waarom vrouwen over het algemeen meer sociale vaardigheden hebben dan mannen. Maar nu dreig ik wel erg off-topic te gaan.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”