http://upload.talk2.nl/files/961537chillers.jpg
(de blonde versie!)
Werkse allemaal![/url]
Helemaal mee eens.....Euh.....welke garage kwast vervangt er nou koppakkingen en zet de oiriginele D-riemen terugWil niet bot klinken hoor, maar daar zou ik meneer garage toch eens even over aan de tand voelen.
Verder gedraagt een 33-je zich in de file zoals het hoort. Ze zijn eerder aan de warme kant, dat wel, maar als je nu verschil opmerkt tegen voorheen, dan scheelt er toch iets ?
Hé Hé Hé,Helemaal mee eens.....Euh.....welke garage kwast vervangt er nou koppakkingen en zet de oiriginele D-riemen terugWil niet bot klinken hoor, maar daar zou ik meneer garage toch eens even over aan de tand voelen.
Verder gedraagt een 33-je zich in de file zoals het hoort. Ze zijn eerder aan de warme kant, dat wel, maar als je nu verschil opmerkt tegen voorheen, dan scheelt er toch iets ?
ik heb zondag in de file in Duitsland gestaan.... ff maar hoor.....geen enkel probleem
qua koelingsproblemen......ik denk zelfs dat mijn 33 het wel ff fijn vond ...
kon ze ff tot rust komen![]()
ik zal eens wat vertellen......als voorbeeldje
ik ging met mn vader richting Groningen met zijn Toyota....onderweg ging een lampie
op het dashboard branden........vroeg ie wat is da....ik kijken in het Instrutieboekje
das een elektries probleem pa!!!!.......we waren in Joure op de rotonde..en daar is
een bp station....dus we dachten die halen we wel...kijken we daar wel ff......![]()
Nou mooi niet dus.....stonden we dan op de rotonde.......ik de kap open en???
geen druppel water meer te zien alleen maar stoom.......nou pa als je geluk hebt
is het bijvullen en weer gaan..........Heel de kop eruit.....zegt ie leuk..ik heb net
een grote beurt gehad bij de Dealert...ik hoef toch nergens naar te kijken!!!!!![]()
tis maar een voorbeeldje......met andere woorden... kijk eens wat vaker onder de kap
tsjek regelmatig de vloeistoffen, tsjek regelmatig de werking van het fannetje, de waterslangen.......enz enz enz enz
Geeft geen garantie dat er nix kan gebeuren maar ik denk dat je er wel bij tijds iets kan
voorkomen....en dus geld en frustratie kan besparen........
liefde gaat verder dan alleen maar rijden![]()
Zo schoolmeester AlfaRob33 heeft gesproken
Hé dat wist ik nog niet van een toyota. Heb zo wel eens een keer een opelblok getest op duurzaamheid.Rob, proefondervindelijk heb ik uitgevonden dat toyota motoren blijven draaien. Ook zonder olie en koelvloeistof. Zelfs als je een hand bouten en moeren in de olie vuldop gooit. ( het rammelt dan wel enigzins). Pas als je er een paar scheppen zand bij doet stopt ie pas![]()
Heb ik ook aan zitten denken, Patje. Stel dat garage 1 de koppakkingen deed en meteen de D-riemen vervangen heeft (zoals het hoort) en garage 2 (de huidige) baseert zich op de kilometerstand....Dat betaal je natuurlijk voor een onnodige reparatie.Ik neem aan dat het wel bij dezelfde garage is gebeurd he ?
Maar dan kan hij het toch veel beter met allerlei kleine dingetjes doen? Dan heeft ze ook nog geld om eens langs te komen..OF die garagist ziet haar graag veel terug !