Eh bedoel je de mienden ?
Die gaan dr af, heb al watgeinige setjes 17" liggen.
Met een veel te grote band dat wel...
Tis trouwens niet alleen een deuk maar de "lijnen" lopen van buiten naar binnen (bij beneden naar boven)
Update; heb er net nog een eindje mee gestuurd; vóór gaat prima, achter raakt ie iets bij serieus inveren aan de rand van het buitenscherm.Hoi Klaas, ik heb net de azev's ff aan 1 kant eronder gesmuft:
Goed nieuws, ze raken niet. Heb er nog niet mee op snelheid gereden maar stapvoets insturen is geen punt zowel uiterst links als rechts...![]()
Ze staan wel ver naar buiten (heb geen Et maat kunnen ontdekken helaas).
Dus 18 inch 8,5J past als je de goede Et hebt...Maar welke dat is...???
Bandenmaat vóór is 215/35/18, achter 225/40/18
Grtz, fRank
Grtz, fRank
Ja had ik ook al bedacht LENZ, maar aangezien ze eigenlijk gekocht zijn voor onder m'n gtv6 ga ik er verder niet mee lopen klooien.Staat erg mooi Frank, probeer de voorwielen eens achter, misschien dat de 215.35 net wel vrij lopen. Als je ervan wil mag je me pben
Als je de luchtinhoud uitrekend telt zelfs die paar milimeter (twee keer) mee. En de lucht zorgt voor een belangrijk deel voor de "vering"/schikdemping van een band.215 is 1 cm breder dan 205 (logisch) maar dat betekent bij een wang van 40 dat je 4mm meer hoogte hebt en dat verschil ga je volgens mij niet merken in het comfort van de band.
...en gebaseerd op kleine verschillen: de 10 milimeter meer breedte en de 4 mm meer hoogte.215 vind ik zelf iets prettiger sturen bij het wat heftigerer werk maar dat is natuurlijk persoonlijk..