Die temperatuursensor in de AFM was me nog niet opgevallen, ik zal er eens op letten.
Bedankt voor het kijken Alessandro. Yuri zijn vermoeden klopt dus wel degelijk.
De laatste commentaren zijn me niet helemaal duidelijk. De enige sensor die werkelijk de luchtmassa meet is volgens mij een hot-wire sensor, die op de latere v6'n (156?) gemonteerd is geweest, maar dat is misschien wat Stefan bedoelt (Bosch Motronic ME3.1 ipv de motronic op de 75 QV.)
Hadden de 116 gtv6'en dan wel een standaard katalysator? Zoniet zou deze toch ook niet mogen zijn aangesloten? Dat van die constante foutmarge lijkt wel een goede uitleg, maar dan zou een versie zonder cat er toch veel meer belang aan hebben?
Hier heb ik nog wel een foto van een Australische 75 3.0. Of deze een cat heeft heb ik nog niet gevonden,
Klik hier of
@Peter
Die geel-grijze kabels lopen dus naar de relais aan het spatbord rechtsvoor via een stekker, die langs de andere kant maar met 1 draad is aangesloten (Fan-unit als ik me niet vergis). Het enige wat ze daar nog hebben naastgezet is een relais van de airco. Dus dat lijkt me de functie van die draad, maar dat zal u na 4 jaar waarschijnlijk wel achterhaald hebben.
Nog een vraagje louter uit interesse, heeft de Megasquirt voor NA wel een hoogtesensor? Dus een Hall-sensor voor de stand van de krukas en rpm, lambdasonde waarmee je je tabellen regelt, temperatuursensor inlaat, gasklepsensor en temperatuur motor. (misschien ben ik nog wat vergeten)