vr sep 23, 2005 01:32
dat is toch voornamelijk het risico met een goedkoop autootje.
toevallig vandaag met een ex collega bij een (durf het bijna niet te zeggen, maar hij geeft niet om auto's) Opel Corsa wezen kijken.
Net ding, maar 450 van de prijs afgeluld want geen duidelijke historie. ergo: grote beurt, distributie etc GELIJK doen. Voorkomen is beter dan genezen. Onderhoud is nu eenmaal belangrijk bij auto's en zeker als ze wat ouder zijn. Bij vakanties met de auto gaat hij ook altijd eerst de brug op, alles nakijken, verse olie etc. Weet je dat je er alles aan gedaan hebt. En, eenmaal op pad geen gekke dingen doen als 180 rijden.....
Relax, je hebt VAKANTIE!!!!
Mijn auto's zijn niet altijd even fraai, maar technisch wel up to date!!!
Ik rij al JAAAAAAAAAAAAAAREN ouwe goedkope Alfa's, nog nooit lid geweest van de club van Dre, en nog NOOIT met pech komen te staan.....Altijd thuisgekomen...
Ook met mijn 69er bertje vanuit Italie.. met mijn Mini vanuit Frankrijk,
En zoals hier gezegd, een Toyota is ook geen garantie dat het wel goed gaat.
Murphy's Law: Het GAAT fout, als het fout kan gaan. Misschien niet nu, maar EEN KEER wel. Dus: Zorg dat het niet fout kan gaan.......
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end