Ik heb vorig jaar een supertje met blauw neusje gekeurd en daar zat N2O in..
Zuiver zuurstof gaat niet lukken, dan smelt je motor meteen!!!
Daarnaast klopt er niks meer van je compressie etc...
Dat was die van Cavalo toch?Ik heb vorig jaar een supertje met blauw neusje gekeurd en daar zat N2O in..
Is dat niet zon subwoofer in de vorm van een nos fles heb je n.l. ookziet er wel imposant uit hoor zo'n setje achterin.
Ik heb nog wel plaatjes van die juul. Hij... eh ZIJ is idd WEL geploft.Dat was die van Cavalo toch?Ik heb vorig jaar een supertje met blauw neusje gekeurd en daar zat N2O in..
Daar heb ik alweer een poosje niets van gehoord op het forum... (hij zal toch niet ontploft zijn?)
Inderdaad, dat is hem. Maar niet geploft toch? Bak kon het niet meer helemaal aan dacht ik......Ik heb nog wel plaatjes van die juul. Hij... eh ZIJ is idd WEL geploft.Dat was die van Cavalo toch?Ik heb vorig jaar een supertje met blauw neusje gekeurd en daar zat N2O in..
Daar heb ik alweer een poosje niets van gehoord op het forum... (hij zal toch niet ontploft zijn?)![]()
Microswitch voor de aansturing zit links tegen de gasklepbediening. (Plaatje zelf maar ff draaien..)
Netjes ingebouwd.
heeee, dit is een mooi verhaal en dan kom ik opeens allemaal foto's van mijn juul tegen.
ja, ik rij inderdaad wel eens On The Bottle, ik heb een droog lachgas systeem in mijn giulia met een shot van 30/ 40 PK.
je kunt dit via een grotere sproeier nog naar 60 of zelfs 100 pk opvoeren maar het is wel tijdelijk vermogen.
die shots zijn eigelijk bedoelt voor 5 tot 10 sec dus leuk om even een klapje in de rug te krijgen.
een volle fles gaat met een beetje geluk 2 minuten mee en dan moet hij weer gevult worden, wat helaas maar op enkele plaatsen kan.
mijn motor is een 2.0 Twin Spark uit een 75 en die reageert goed op het systeem, geen overmatige slijtagen en problemen maar dit komt ook omdat ik een kleine nitro sproeier gebruik.
als controlle dat de motor niet te arm gaat lopen bij gebruik van het lachgas maak ik gebruik van een Air ratio meter die op de labdasonde van mijn spruitstuk zit.
gewoon een leuk project dus
salvacorse