Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Moderators.

do sep 08, 2005 15:50

De knop, da's maar hoe je er mee omgaat....
Als er wordt gesproken over elkaars "een bezoekje komen brengen" zoals hier enkele weken geleden voor 't eerst is gebeurd, dan is zo'n knop 100 % op zijn plaats.

Er is de situatie van de jongste maanden en er zijn de "klikknop / moderators"

De kip of het ei ? :roll:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

do sep 08, 2005 16:23

Inderdaad weet ik het verschil tussen zeg maar burgelijk ongehoorzaam en iets wat daar ver buiten ligt. Maar, en nu gaan we misschien een beetje off-topic....
Al is een leuke discussie nooit weg ;-)

Wat gaat het mij aan...
Als iemand van een uitkering leeft en belasting ontduikt steelt hij indirect mijn geld.

Ik moet zeggen dat sinds ik een aantal jaren in een wat mindere buurt woon, en dus meer 'vrije jongens'waarneem, en daar veel hinder van heb. Ik meer en meer daar tegen op wil treden (dat vindt ik soms ook wel jammer dat het moet). Dus niet afwachten tot een agent eens langs komt maar zelf eens wat ondernemen.

De ik weet uit wat voor hout gesneden opmerking vam Ricardo is misschien een beetje te kort door de bocht. Maar een 4 a 5 jaar geleden dacht ik net zo. Leven en laten leven.

Het is jammer dat veel mensen denken: "Hebben ze jou echt niet voor nodig..."
Indirect stelen ze jou geld, via belasting of verzekeringspremies. (alfa content, je auto verzekering is duur door wanbetalers, doorrijden na een ongelukje etc.)

Vraag aan Ricardo: Ik zie dat iemand een deuk rijdt in jou auto en door rijdt. Zou je van mij dan zijn kenteken willen hebben. Of zeg je, ach er komt wel een punt dat ze dat op hun brood krijgen...

En over vrijheids van meningsuiting op dit forum. Loopt allemaal wel los. Zie dit topic.
Niet geheel alfa content, stevige discussie maar geen ingrijpen. Onze zorgen zijn misschien iets te voorbarig. Maar kritisch moet je altijd zijn.

gtj1600
Guru
Guru

do sep 08, 2005 16:51

@andrettie,
eindelijk weer een leuke ,,ouder wetse,, topic.. :jumping: :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Moderators.

do sep 08, 2005 17:56

De knop, da's maar hoe je er mee omgaat....
Als er wordt gesproken over elkaars "een bezoekje komen brengen" zoals hier enkele weken geleden voor 't eerst is gebeurd, dan is zo'n knop 100 % op zijn plaats.

Er is de situatie van de jongste maanden en er zijn de "klikknop / moderators"

De kip of het ei ? :roll:
Tja helaas kunnen we hier niet meer inhoudelijk over oordelen omdat nader onderzoek naar de betreffende posts onmogelijk is gemaakt door het vernietigen van bewijs door onverlaten :wink:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do sep 08, 2005 18:21

@Aikon, doe het kenteken maar. Ga ik zelf het brood wel brengen....... :twisted: :D :wink:
Dirk - Giulia2000TS

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

do sep 08, 2005 19:27

@Aikon, doe het kenteken maar. Ga ik zelf het brood wel brengen....... :twisted: :D :wink:
Zo is dat! En als ie dan wat lelijks tegen je zegt gewoon ff als je thuiskomt op de klikknop drukken om het te vertellen :mrgreen:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Ricambi Originali

do sep 08, 2005 19:45

Ricardo...? was dat niet zo'n verkoop je spullen website :P Maar zonder dollen Aikon, mensen die zo in elkaar zitten komen zichzelf echt wel een keer tegen.. Waar ik meer bang voor ben is dat mensen die een hekel aan elkaar hebben misbruik maken van zo'n kliklijn.. Kijk als ik zie dat ''vrije jongens'' zwart bijklussen ed is dat totaal hun eigen verantwoordelijkheid.. vroeg of laat zitten dat soort mensen in zulke problemen die je niet kunt overzien.. zelfde geld voor wiettelers ed die ff een naheffing krijgen van de Nuon van 12000 euro (kan je toch een leuke alfa voor aanschaffen)
Geld ook voor mensen beledigen bedreigen of uitschelden, andere mensen zullen denken nou als jij zo inelkaar zit heb je op een forum niks te zoeken... (en zullen ze negeerd worden) met andere woorden de meeste dingen in het leven zijn zelfregulerend.. alhoewel het soms wel ff kan duren. maar geduld is dan weer een schone zaak. En mijn opmerking was idd wat kort door de bocht...
Maar van al dat gepraat krijg je dorst.. biertje iedereen...????

Groet, Ro :wink:

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

do sep 08, 2005 21:44

Mag het ook cola zijn? Behalve geen wiet gebruik ik ook geen alcohol, Ricambi. Als ik het terug lees klink ik als een saaie ....

Ricambi Originali

do sep 08, 2005 21:54

Cola is ook goed hoor :P Proost .. En saai ben je niet, anders had ik niet gereageerd :P
Ach zo houden we de discussie levend toch :wink:

Groet, Ro

Andretti Molletti

do sep 08, 2005 22:30

@andrettie,
Hahahahahaha
eindelijk heb ik eens een topic wat veel gelezen wordt ;)

niet dat ik het nog kan volgen maar het staat wel interessant !

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

do sep 08, 2005 22:34

@andrettie,
Hahahahahaha
eindelijk heb ik eens een topic wat veel gelezen wordt ;)
Oei da's listig! Als het maar niet hetzelfde afloopt als met die andere zeer druk bezochte topic........wat was het ook al weer? Denk, denk...Oh ja ik weet het weer...BABES!!!! :lol:

kroehlur

vr sep 09, 2005 08:30

Tsja...... welke topics zijn het meest gelezen op het forum?

Café van Pepijn - alles over bier en alcohol (en nog wat)

Babe's - dames met of zonder kleren aan

Moderator's - criminaliteit en kliklijnen

Wat is dit soms? RTL-4? :lol:

matra sports
Guru
Guru

vr sep 09, 2005 09:27

ik heb net op het Afbeelding knopje gedrukt :blue_lol:
:P :lol:
geintje. :wink: :wink: :wink:

matra sports
Guru
Guru

vr sep 09, 2005 09:30

Mmmm.. nu zie ik ook al een Afbeelding knopje :evil:

Kunnen we niet een knopje maken de "CAR" erop. Dit knopje linkt dan door naar een plaatje ( of plaatjes ) van je Bella ! Ik zie dat wel eens op andere fora. Best leuk.

Ik ga effe met andere knopjes spelen nu. 8)

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”