Uit een reactie van mij is gewoon een zin gehaald, zonder enige vorm van kennisgeving, het enige wat er stond was dat ik de nieuwe advertententie van de verkoper ook niet vriendelijk van toonzetting vond en dat ik me afvroeg of zo de verkoop wel zou plaatsvinden.
(of woorden van gelijke aard en/of strekking)
Hoppa weg ermee!
Ik heb dat gelezen, en die opmerking van je was zeker terecht, maar volgens mij wilde Jorix vermijden dat het opnieuw uit de hand ging lopen. En dan moet je soms ook op (onschuldige) tenen trappen.
En dat babes topic nota bene de eerste dagen het meest druk bezochte topic de rooie bel knalde je PC bijna uit, daar zaten prachtige fotos bij van oude autoreclames met dames ja maar niks bloot dat is dus ook weg.
Waarom is dat weg gehaald ??????????
Dat babes topic ligt gevoelig

Maar serieus: ik meen begrepen te hebben dat het is weggehaald op vraag van het bestuur. Of het terecht is of niet, laat ik in de midden, maar feit is dat Jorix ook maar aangesteld is door het bestuur en moet doen wat hem opgedragen wordt. Stel dat het bestuur morgen geen zin meer heeft om geld te pompen in het forum, dan vervalt er voor ons wel een onuitputtelijke bron van hulp en kennis. EN een stukje sociaal leven
Alsof het weghalen van een topic de lucht ineens zou klaren tussen twee kemphanen.
Niet per definitie. Weet je Steven, ik ben ooit moderator geweest op een politiek forum. En geloof me, da's andere koek dan hier hoor. Dat gaat van het publiek maken van persoonlijke gegevens van tegenstanders, tot schelden van het laagste niveau en dreigementen.

En als moderator moet je meteen handelen, vanuit je eigen gevoel. Je hebt geen tijd om over de beste oplossing na te denken. Soms doe je dat goed, soms minder goed. Er er zijn er altijd wel misnoegd. Wanneer het topic in kwestie totaal geen meerwaarde bood aan het forum, verwijderde ik het ook. Inclusief waarschuwingen naar de kemphanen. Verwijderen kan goed zijn, om te voorkomen dat de rest er zich ook nog eens mee gaat bemoeien.
Verder wil ik benadrukken dat bovenstaande allemaal nog gebeurde VOOR de aanstelling van de moderators