Nu heb ik vanmiddag even onder de auto gekeken en heb gezien dat het steunlager in het midden heel veel speling vertoond. Daar bedoel ik dus het rubber mee wat er omheen zit. Ik kon met mijn vinger de as goed omhoog duwen, zonder veel weerstand.
Is dit moeilijk te vervangen en wat kosten die dingen?
Zo op de grond liggend kon ik alleen het achterste en middelste rubber een beetje zien en die zagen er keurig uit. Het viel mij op dat het middelste rubber erg dun is, anders dan ik tot nu toe bij alle andere transaxle's ben tegengekomen. Is deze as heel anders dan die van een 90 V6? En zit dáár dan nog verschil in tussen een 2.0V6 en een 2.5V6?
Die heb ik namelijk nog liggen en die zou ik graag van te voren netjes maken zodat ik op één dag de assen kan wisselen.
Ik krijg nu ineens haast want als dat gebeurd is kan meteen de nieuwe uitlaat eronder.

Volgende vraag.
Toen ik de auto kocht zaten er standaard 15" QV velgen op met 205-50-15 Pirelli's.
Hij reed toen vrij goed.
Nu had ik nog een set 16" velgen liggen, 7,5J et30 met 215-40-16 banden, Avon en Yokohama's. Naar mijn idee goede banden, maar ze zijn erg "hoekig". In de bochten stuurt hij erg goed nu, maar rechtuit is een drama! Probleem is nu dat de auto onwijs last heeft van spoorvorming, gewoon niet leuk meer!

Ik herinner me nu dat ik deze set al eens op een TS gehad heb en ik daar dezelfde problemen mee had. Ik dacht toen dat het aan de auto lag...
Zouden het puur de banden zijn die niet rond genoeg zijn of toch bv aan de offset van de velgen.