@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: Moderators.

vr sep 02, 2005 09:19

Toch raar dat het personen zijn die het forum niet zelf van veel gespreksstof voorzien...
Dat is zeker. Het betekent echter wel dat het forum bij de Scarb echt serieus wordt genomen en dat is pure winst dacht ik. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Snooker
Full Member
Full Member
Contacteer: ICQ

vr sep 02, 2005 09:23

Hmm, ik zag gisteren dus wel post verdwijnen van mezelf zonder dat ik in kennis werd gesteld met de vooral de reden waarom :?
Of heb ik me vergist :roll: , wanneer niet vind ik het wel zo fijn om te weten welke de reden daarvan is :!:
Daarvoor moet je toch nog bij Jorick zijn denk ik, de nieuwe moderators zijn pas gisteravond laat aangesteld.

Snooker
Full Member
Full Member

vr sep 02, 2005 09:25

Toch raar dat het personen zijn die het forum niet zelf van veel gespreksstof voorzien...
Dat kan misschien ook wel een voordeel zijn. Ikzelf zal in ieder geval wel meer gaan lezen hier, maar niet noodzakelijkerwijs meer gaan posten.

Jorix

RE: Moderators.

vr sep 02, 2005 09:26

Gisteren is er bij mijn weten niets verwijderd. Heb je misschien zelf iets verkeerd gedaan met het posten? Het blijven enge dingen he, computers... ;)

alfasud1972
Guru
Guru

vr sep 02, 2005 09:26

Hoop wel dat als er topics worden gesloten en of verwijderd,dit gebeurd met een vermelding en of reden daar van erbij (zoals dat in alle forums gebeurd), weet iedereen waar ie aan toe is.

Verder hoop ik dat de relatief weinig postende moderators wel 'veel lezers' van het forum zijn zodat ze ook een beetje gevoel hebben met de postende leden.

Succes !

Vr gr,

Rody

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr sep 02, 2005 09:27

Op zich is het beter dat die taak wordt uitgevoerd door mensen die idd niet zoveel posten.
Als je een "die hard forummer" moderator gaat maken, komt daar toch op den duur ruzie van.
't is prima zoals 't nu is gebeurd.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Jorix

vr sep 02, 2005 09:28

Verder hoop ik dat de relatief weinig postende moderators wel 'veel lezers' van het forum zijn zodat ze ook een beetje gevoel hebben met de postende leden.
Dat zit wel goed, we hebben niet zomaar onbekenden van de straat geplukt 8)

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr sep 02, 2005 09:30

Hmm, ik zag gisteren dus wel post verdwijnen van mezelf zonder dat ik in kennis werd gesteld met de vooral de reden waarom :?
Of heb ik me vergist :roll: , wanneer niet vind ik het wel zo fijn om te weten welke de reden daarvan is :!:
Daarvoor moet je toch nog bij Jorick zijn denk ik, de nieuwe moderators zijn pas gisteravond laat aangesteld.
Tis ook pas gisteravond dat het mij opviel :!:

Welke zijn de bijzonderheden, stelregels basisgedachte die de mods hooghouden :?:
Laatst gewijzigd door AlfettaOwner op vr sep 02, 2005 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.

alfasud1972
Guru
Guru

vr sep 02, 2005 09:30

@ Jorix - Zijn de veel posters ook benaderd ?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr sep 02, 2005 09:36

Afbeelding
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Jorix

vr sep 02, 2005 09:38

@sudreg: Dat moet je even bij het bestuur navragen.

Snooker
Full Member
Full Member

vr sep 02, 2005 09:39

Welke zijn de bijzonderheden, stelregels basisgedachte die de mods hooghouden :?:
Zoals ik al zei: voorlopig blijven dat gewoon de voorwaarden waarvoor je bij registratie destijds je akkoord hebt moeten geven. Dus nogmaals: het beleid blijft vooralsnog gewoon zoals het was!

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr sep 02, 2005 09:41

@ Jorix - Zijn de veel posters ook benaderd ?
Suggereer je daarmee dat met name de veelposter debet is topicontsporing of topicverkrachting :?
Wat zou anders de reden moeten zijn van die benadering volgens jou?
Niet dat ik het me direct aantrek maar had wel graag geweten welke gedachtegang erachter zit.

alfasud1972
Guru
Guru

vr sep 02, 2005 09:47

Neehee, ik dacht juist dat veelposters misschien meer feeling met het forum zouden hebben en daarom leek het mij het meest voor de hand liggend dat deze als eerste benaderd zouden worden voor de job van moderator.

Vr gr,

Rody
Laatst gewijzigd door alfasud1972 op vr sep 02, 2005 09:50, 3 keer totaal gewijzigd.

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

vr sep 02, 2005 09:48

Ik ben inderdaad geen heavy-poster (die van mij beperken zich meer tot: 'Ik dacht dit te kunnen repareren maar nu heb ik dat gesloopt en hoe krijg ik het weer goed?' :wink: ).
Om Jorik te ontlasten hebben we besloten om meer moderators in het leven te roepen. Omdat ik toch al vaak op het forum aanwezig en veel posts lees, heb ik mij als vrijwilliger opgeworpen.
Belangrijkste taak voor mij is voorlopig het maken van een nieuwe vormgeving voor de website!
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”