Dat is zeker. Het betekent echter wel dat het forum bij de Scarb echt serieus wordt genomen en dat is pure winst dacht ik.Toch raar dat het personen zijn die het forum niet zelf van veel gespreksstof voorzien...

Dat is zeker. Het betekent echter wel dat het forum bij de Scarb echt serieus wordt genomen en dat is pure winst dacht ik.Toch raar dat het personen zijn die het forum niet zelf van veel gespreksstof voorzien...
Daarvoor moet je toch nog bij Jorick zijn denk ik, de nieuwe moderators zijn pas gisteravond laat aangesteld.Hmm, ik zag gisteren dus wel post verdwijnen van mezelf zonder dat ik in kennis werd gesteld met de vooral de reden waarom![]()
Of heb ik me vergist, wanneer niet vind ik het wel zo fijn om te weten welke de reden daarvan is
Dat kan misschien ook wel een voordeel zijn. Ikzelf zal in ieder geval wel meer gaan lezen hier, maar niet noodzakelijkerwijs meer gaan posten.Toch raar dat het personen zijn die het forum niet zelf van veel gespreksstof voorzien...
Dat zit wel goed, we hebben niet zomaar onbekenden van de straat gepluktVerder hoop ik dat de relatief weinig postende moderators wel 'veel lezers' van het forum zijn zodat ze ook een beetje gevoel hebben met de postende leden.
Tis ook pas gisteravond dat het mij opvielDaarvoor moet je toch nog bij Jorick zijn denk ik, de nieuwe moderators zijn pas gisteravond laat aangesteld.Hmm, ik zag gisteren dus wel post verdwijnen van mezelf zonder dat ik in kennis werd gesteld met de vooral de reden waarom![]()
Of heb ik me vergist, wanneer niet vind ik het wel zo fijn om te weten welke de reden daarvan is
Zoals ik al zei: voorlopig blijven dat gewoon de voorwaarden waarvoor je bij registratie destijds je akkoord hebt moeten geven. Dus nogmaals: het beleid blijft vooralsnog gewoon zoals het was!Welke zijn de bijzonderheden, stelregels basisgedachte die de mods hooghouden
Suggereer je daarmee dat met name de veelposter debet is topicontsporing of topicverkrachting@ Jorix - Zijn de veel posters ook benaderd ?