marco-75
Full Member
Full Member

Re: RE: Spa 2012 Challenge

zo jul 22, 2012 10:02

erg veel zin in, dit beregave circuit.

weer....

of geen weer
Mooi gezicht hoe die regendruppen van het raam verdwijnen, en de wisser niet gebruiken.
Saluti Marco Koster

BMW E91

Alfa's gehad,

Alfa GTV6
Alfa Spider
Alfa 75 3.0 V6 2x
Alfa 164 2.0
Alfa 155 2x 1.8 WB
Alfa 155 2.5 TD WB
Alfa 155 2.5 V6 WB
Alfa 156 1.8 SW
Alfa 166 2.0

Louis himself
Member
Member
Contacteer: Website

RE: Spa 2012 Challenge

zo jul 22, 2012 17:10

Filmpje van race 1, het ging goed met de nieuwe 33, 2.54:7 gereden, het blijft een fantastisch circuit!

http://youtu.be/lEkPEEmqpK8?hd=1
http://www.youtube.nl/hutzezon" onclick="window.open(this.href);return false;

TurboMarc
Guru
Guru

zo jul 22, 2012 17:29

Mijn filmpje van race 2

Gokje genomen met andere chip voor iets meer toeren. Pakte niet goed uit..
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member

zo jul 22, 2012 18:04

Mooi gedaan Louis, en dat met zo'n klein blokje!!!

bralfa
Guru
Guru

zo jul 22, 2012 18:53

Mijn filmpje van race 2

Gokje genomen met andere chip voor iets meer toeren. Pakte niet goed uit..
Marc, ik denk niet dat dit komt door een hogere toerenchip. Dit lijkt een geplofte koppakking? Iig erg vervelend wat t ook is....
Shut up and ride!

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

zo jul 22, 2012 18:56

Ploffende koppakkingen... daar had je er al genoeg van gezien toch? Balen weer!

TurboMarc
Guru
Guru

zo jul 22, 2012 19:08

Was dezelfde chip waarmee ik al 2 blokken heb gesloopt... Gokje genomen, niet goed uitgepakt. Detonatie etc.. Had laatste ronde al minder power bovenin, Armando en Stefan kwamen me zo voorbij, was eerste race niet gelukt
Scarb# 00072

Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Hilbert
Full Member
Full Member

zo jul 22, 2012 20:02

Fantastisch en probleemloos weekend gehad met 4 155's ! Mooie punten gepakt voor het Mod-2000 kampioenschap voor Serge en Niels. Serge reed hier zelfs voor het eerst, zo ook Mike die top heeft gereden en super heeft gepresteerd en ook mooie punten gepakt in Mod-Plus
Lars debuteerde in zijn nieuwe 155 in Mod-3000 en dat ging super, maar omdat Lars flink harder reed als de vorige eigenaar kwamen we net een ronde benzine tekort in race 2!

Gaaf om te zien dat Jos Lemmens in zijn prachtig 156 heel erg goed kon meekomen met de Mod-Plus top, ondanks dat hij nog nooit op Spa had gereden, klasse!
Fijn dat Louis zijn 33 nu ook helemaal alles heeft gereden met prachtige winst in de klasse Mod-2000
Ron gefeliciteerd met de fijne winst resultaten! Mark Roffelsen ook top alles gereden en mooie punten gepakt!
Gerben en Arie super gereden!

Super om ook onze vrienden van de Scuderia Alfa Classico, Laura Heughemer die alles op de paddock super heeft geregeld in haar eentje !, Angelo Scalia, Herbert Burgmayr, Thomas Stengl, Gisbert Bennecke, onze Engelse vrienden van Alfaracer.com, met oa. Paul Plant in de blauwe GTV, John Griffith in de oranje 156 !

Siebrand en Willem hadden de Barbeque weer top geregeld!
Jammer dat de bekers vergeten waren van Hockenheim, is toch altijd iets leuks bij de barbeque.

Wij zijn er weer bij de Nurburging!
Laatst gewijzigd door Hilbert op zo jul 22, 2012 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Lindsay artc-155
Junior Member
Junior Member

zo jul 22, 2012 20:06

Even een kleine aanvulling op mijn pa ( Hilbert )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

bralfa
Guru
Guru

zo jul 22, 2012 20:10

Was dezelfde chip waarmee ik al 2 blokken heb gesloopt... Gokje genomen, niet goed uitgepakt. Detonatie etc.. Had laatste ronde al minder power bovenin, Armando en Stefan kwamen me zo voorbij, was eerste race niet gelukt
Marc, erg vervelend. Maar lijkt me meer iets met je brandstofdruk / injectoren of ontsteking... Of heb je je kop dusdanig gevlakt dat je door verhoogde compressie tegen de detonatiegrens aan loopt. Maar dan zou je nog geen koppakking probleem hebben maar gewoon een gesmolten zuiger oid... Maar wel erg vervelend dat de pech je dit seizoen weer eens lijkt te achtervolgen...
Shut up and ride!

Hylke
Moderator
Moderator

zo jul 22, 2012 21:29

Gave filmpjes heren, dit smaakt naar meer :-)
(nog even doorbouwen aan mijn 33 :lol: )
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

brolli21
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jul 22, 2012 23:13

Marc, erg vervelend. Maar lijkt me meer iets met je brandstofdruk / injectoren of ontsteking... Of heb je je kop dusdanig gevlakt dat je door verhoogde compressie tegen de detonatiegrens aan loopt. Maar dan zou je nog geen koppakking probleem hebben maar gewoon een gesmolten zuiger oid... Maar wel erg vervelend dat de pech je dit seizoen weer eens lijkt te achtervolgen...
Dit is al de 3e keer dat er een motor kapot loopt met de "snelle" chip,hiervoor met deze motor een aantal races gereden met de std chip,en dan gaf ie geen krimp.
Marc,gewoon die snelle chip weg pleuren,we doen de koppakking nog wel een keer,we worden er steeds handiger in ;)
There is a fine line between Brilliant and Insane
Alfa 75 Imola-TB '92
Fiat 500 1.4 16v sport '08
Audi A4 Avant 1.8t quattro '05

christiaan
Member
Member

zo jul 22, 2012 23:36

Byzonder mooi weekend waar we als bestuur enorm veel werk qua mailen met rijders , vragen , ( we gaan dus voortaan ook hotels aanbieden :wink: ), aan hebben gehad in de voorbereiding en de dagen ervoor om het voor elkaar te krijgen , daar gaan gigantisch veel uren en overleg in zitten (bizar veel) en gelukkig het resultaat mag er zijn.
Paddock was gelukkig groot genoeg en we hadden zelfs een paddock plan voor Laura gemaakt wat goed uitpakte, zo zie je maar een goede voorbereiding is het halve werk . Helaas zijn er nog steeds rijders die zich niet goed voorbereiden en zich niet inschrijven bij de wedstrijdleiding of hun entry toch niet meenemen (getekend) op het laatste moment , of geld vergeten zijn .
Ook zijn er rijders die niet voldoen aan het technische reglement waar we dan veel overleg met de keurmeester hebben om toch maar iedereen op de baan te krijgen.
Daar hebben we veel werk aan gehad en het vervelende is dat we dan die niet inschrijvers boven "goed" moeten praten omdat de ADAC weg wilt gaan/sluiten en niet meer buiten het tijdsvenster van inschrijven deze rijders wil accepteren.
Vergeet niet de ADAC was er helemaal klaar mee en wilde deze mensen niet meer inschrijven en waren ze niet op de startgrid opgesteld of ,erger, afgehaald , dank zij met name Koen en Marc wilde ze nog want anders had men dus naar huus kunnen gaan, het geeft ons ook geen goede naam op zo'n evenement overigens .
Dus vriendelijk verzoek ..schrijf je in dan bespaart ons een hoop gepraat , gescheld aanhoren, geregel , mensen opzoeken en waarschuwen , want we willen zelf ook wel rijden en voorbereiden en een normaal weekend hebben ,oh jah de bloemen en bedankjes mogen ook opgestuurd worden of beter ....100 euro storten aan clinic clown''s 8)
De races zelf waren mooi en strijdbaar , Lemmens die hard van kiet ging maar ook een Scalia die byzonder snel ging en een Hutsezon die qua topsnelheid in mod 2000 niet bij te benen was. 8)
Bij mijzelf ging het wel best , Marc en ik hadden elkaar snel gevonden en reden tijden van 2:54 en 2:55 , verbazigwekkend dat je met die oude TS 8 kleppers op carburateurs nog zo hard kan gaan.
Ik viel uit omdat de ontsteking het begaf en de knallen in de uitlaat waren dus al een slecht voorteken 8) en Marc viel uit omdat die "gewoon" eraf getikt werd notabene in "slakkengang" voor de busstop en zijn diff het daarna begaf en naar de schroot kan , jammer want er had voor beide veel meer in gezeten , op zeker.
In classic gaat Scheefhals steeds beter en Jan de Hek moest even zijn draai weer vinden maar had het ook enorm naar zijn zin.
De Bbq was met 4 man bezetting hard nodig en we hebben op het laatste moment nog extra in moeten slaan en kwamen gelukkig precies goed uit.
Dank gaat ook uit naar Harmen van Putten die belangeloos zijn bus beschikbaar stelt en aan Roeland Voerman voor de stalling van het hele circus.
Ook onze vaste sponsoren Ron Simons , Tiems en Nijboer en Hilbert voor de website , Wielhoven ,Visual art , vrijwillige fotografen etc, bedankt !
Bekers HHeim waren er idd niet want we hadden totaal maar 10 NL auto's op Hheim over alle klasse's en volgens de reglementen wordt er dan niet "uitgekeerd" , dat speelde een rol maar we wilde ook niet voor een paar man uitdelen en de rest laten toekijken dus op Lausitz is iedereen weer aan de beurt , leuker... kom naar Lausitz !! want daar zijn we voor het eerst.
je moet gewoon nog meer gas geven.

TurboMarc
Guru
Guru

ma jul 23, 2012 09:37

Staan de uitslagen met rondetijden nog ergens online?
Scarb# 00072

Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Louis himself
Member
Member

ma jul 23, 2012 10:53

Staan de uitslagen met rondetijden nog ergens online?

Alles hier:

http://www.raceresults.nu/Results/tabid ... fault.aspx
http://www.youtube.nl/hutzezon" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Racen - Algemeen”