Byzonder mooi weekend waar we als bestuur enorm veel werk qua mailen met rijders , vragen , ( we gaan dus voortaan ook hotels aanbieden

), aan hebben gehad in de voorbereiding en de dagen ervoor om het voor elkaar te krijgen , daar gaan gigantisch veel uren en overleg in zitten (bizar veel) en gelukkig het resultaat mag er zijn.
Paddock was gelukkig groot genoeg en we hadden zelfs een paddock plan voor Laura gemaakt wat goed uitpakte, zo zie je maar een goede voorbereiding is het halve werk . Helaas zijn er nog steeds rijders die zich niet goed voorbereiden en zich niet inschrijven bij de wedstrijdleiding of hun entry toch niet meenemen (getekend) op het laatste moment , of geld vergeten zijn .
Ook zijn er rijders die niet voldoen aan het technische reglement waar we dan veel overleg met de keurmeester hebben om toch maar iedereen op de baan te krijgen.
Daar hebben we veel werk aan gehad en het vervelende is dat we dan die niet inschrijvers boven "goed" moeten praten omdat de ADAC weg wilt gaan/sluiten en niet meer buiten het tijdsvenster van inschrijven deze rijders wil accepteren.
Vergeet niet de ADAC was er helemaal klaar mee en wilde deze mensen niet meer inschrijven en waren ze niet op de startgrid opgesteld of ,erger, afgehaald , dank zij met name Koen en Marc wilde ze nog want anders had men dus naar huus kunnen gaan, het geeft ons ook geen goede naam op zo'n evenement overigens .
Dus vriendelijk verzoek ..schrijf je in dan bespaart ons een hoop gepraat , gescheld aanhoren, geregel , mensen opzoeken en waarschuwen , want we willen zelf ook wel rijden en voorbereiden en een normaal weekend hebben ,oh jah de bloemen en bedankjes mogen ook opgestuurd worden of beter ....100 euro storten aan clinic clown''s
De races zelf waren mooi en strijdbaar , Lemmens die hard van kiet ging maar ook een Scalia die byzonder snel ging en een Hutsezon die qua topsnelheid in mod 2000 niet bij te benen was.
Bij mijzelf ging het wel best , Marc en ik hadden elkaar snel gevonden en reden tijden van 2:54 en 2:55 , verbazigwekkend dat je met die oude TS 8 kleppers op carburateurs nog zo hard kan gaan.
Ik viel uit omdat de ontsteking het begaf en de knallen in de uitlaat waren dus al een slecht voorteken

en Marc viel uit omdat die "gewoon" eraf getikt werd notabene in "slakkengang" voor de busstop en zijn diff het daarna begaf en naar de schroot kan , jammer want er had voor beide veel meer in gezeten , op zeker.
In classic gaat Scheefhals steeds beter en Jan de Hek moest even zijn draai weer vinden maar had het ook enorm naar zijn zin.
De Bbq was met 4 man bezetting hard nodig en we hebben op het laatste moment nog extra in moeten slaan en kwamen gelukkig precies goed uit.
Dank gaat ook uit naar Harmen van Putten die belangeloos zijn bus beschikbaar stelt en aan Roeland Voerman voor de stalling van het hele circus.
Ook onze vaste sponsoren Ron Simons , Tiems en Nijboer en Hilbert voor de website , Wielhoven ,Visual art , vrijwillige fotografen etc, bedankt !
Bekers HHeim waren er idd niet want we hadden totaal maar 10 NL auto's op Hheim over alle klasse's en volgens de reglementen wordt er dan niet "uitgekeerd" , dat speelde een rol maar we wilde ook niet voor een paar man uitdelen en de rest laten toekijken dus op Lausitz is iedereen weer aan de beurt , leuker... kom naar Lausitz !! want daar zijn we voor het eerst.
je moet gewoon nog meer gas geven.