bladiebla...
bladiebla...
bladieblabla
.........

wat een gezever

het forum is inderdaad minder gezellig op deze oude-wijve-gezeik-manier

gatver....

happy

Kennelijk is het dan niet echt je smaak. Maar d'r zijn dan nog zoveel andere forums en chatboxen die er een 'jong-hip-gezellig' manier op na houden. Zoals tmf-web. Waar de jeugd er gezellig op los vloekt en vooral veel breezah taal ophoest. Ga daar dan heil zoeken. Eerlijk gezegt verwonderde ik me op de manier waarop dit forum nog netjes was toen ik niet zo lang geleden mij aanmeldde. Waarom moet elk forum tegenwoordig een anarchistenmeeting worden?het forum is inderdaad minder gezellig op deze oude-wijve-gezeik-manier![]()
![]()
gatver....![]()
asjeblieft zeg...Kennelijk is het dan niet echt je smaak. Maar d'r zijn dan nog zoveel andere forums en chatboxen die er een 'jong-hip-gezellig' manier op na houden. Zoals tmf-web. Waar de jeugd er gezellig op los vloekt en vooral veel breezah taal ophoest. Ga daar dan heil zoeken. Eerlijk gezegt verwonderde ik me op de manier waarop dit forum nog netjes was toen ik niet zo lang geleden mij aanmeldde. Waarom moet elk forum tegenwoordig een anarchistenmeeting worden?het forum is inderdaad minder gezellig op deze oude-wijve-gezeik-manier![]()
![]()
gatver....![]()
Een persoon is zo oud als hij zich gedraagt. Gezien je het nodig vindt om mij persoonlijk aan te vallen, een 'lekker puh' houding aanneemt met het herhalen van 'gatver' en bovendien een (typerend voor tmf-web stijl converstatie) capslock en size 24 lettertype denkt te moeten gebruiken laat je in ieder geval de karakter trekken van een 12 jarige zien. Als je je op het oude web ook zo misdroeg dan maakt het maar weinig uit of je dat nu 6 postings of 600 postings doet. En uiteindlijk zijn de mensen die het minste zeggen op een forum, ook degenen die het meeste nadenken over wat ze zeggen.asjeblieft zeg...
leer lezen man.....nee leer tekst begrijpen...
in het algemeen blijft tekst 'begrijpen' moeilijk....
jij bent er precies zo een die maar schijft wat er in hem op komt zonder mijn achtergrond te kennen (tjezus man, tmf-web.....weet je wel hoe oud ik ben?!)
met ruim 600 posting op het oude forum loop ik al langer mee al dit opmerkelijke draadje![]()
dat bedoel ik dus met minder leuk......door dit gezeik is dit forum veel minder leuk als het oude forum!!!
ik heb het over het eindeloos gezever over 'vervuiling'van dit forum, jullie typen wat af zeg....over vervuiling van een forum gesproken.
hou op met dit gezeik en typ je toetsenbord kaal over ALFA![]()
![]()
nogmaal GATVER!!
Ik heb kennelijk iets gemist in mn vakantie, en zo te horen hoef ik daar niet rouwig om te zijn.![]()
In eerste plaats is dit de uitgelezen plek om te dienen als verlengstuk van onze hobby: En dat is....
Dat de zaken hierbij wat worden doorspekt met humor, medeleven met een randje respekt en worden voorzien van opbouwende kritiek maakt het alleen maar leuker/ fijner/vertrouwder. Daar heeft IEDEREEN iig wat aan.
Af en toe moet je je gewoon even inhouden of een pas op de plaats maken. Er zijn gewoon zaken die een ander kunnen kwetsen in wat voor zin dan ook. Iedereen is hier grotendeels anoniem en dat vereist gewoon een stukje beheersing. Op papier kan iedereen alles kwijt, maar denk eerst eens na of je datzelfde ook zou zeggen/plaatsen als je dezelfde groep mensen voor je had staan.
Echter: Oeverloos slap geouwehoer(behoudens buren) en totaal niet relevante- en ook ranzige of kwetsende zaken horen in andere fora(ums) thuis. Daar zijn site's en chatboxen genoeg voor dacht ik.
( En meerderen met mij gelukkig)
Dat dergelijk zaken gewiebert worden? PRIMA!
Achter de Avatars zitten vaak hele fijne lui. Maak er kennis mee zou ik zeggen, doe ik ook.
Hou het dus gezellig, netjes, (redelijk) terzake en laten elkaar tot hulp zijn. Amen.
Volgende week is daartoe een mooie gelegenheid. Ben ik ook van plan, trouwens
Achter de Avatars zitten vaak hele fijne lui. Maak er kennis mee zou ik zeggen, doe ik ook.