ach, heb je nog meer punten om te bevestigen.
en submarinen bij een aanrijding ga je dan tegen...
maargoed, was als geintje bedoeld
Helaas gaat dat niet zomaar op. Juist een 4-puntsgordel is extra tricky mbt submarinen, omdat 9 van de 10 mensen hem niet strak genoeg aantrekken bij het middel en juist wel bij de schouders, en omdat er geen blokkerende oprolautomaat is die de lengte van de gordelband automatisch goed instelt! Het is niet voor niets dat een 5- of 6-puntsgordel eigenlijk de standaard is wat betreft racegordelsen submarinen bij een aanrijding ga je dan tegen...
Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die deze opmerking met feiten kan onderbouwen, ik ben benieuwd of jij de eerste bent.Ik draag die dingen niet. heb ook vrijstelling van justitie om medische redenen.
Maar mij heeft het mijn leven gered dat ik hem een keer niet om had bij een ongeluk...
Ieder zijn mening toch?![]()
![]()
Klopt. +1 om precies te zijn.En hoe ga je die dan vastmaken? komt dezelfde problemen tegen als met de driepunts gordel.idee... 4-punts SABELT op de achterbank?
Dan ben ik benieuwd naar het verhaal! Er zijn maar bar weinig scenario's denkbaar met het wel/niet dragen van een gordel als enige variabele, waarbij de variant 'met gordel' dodelijk is en die 'zonder gordel' niet.Maar mij heeft het mijn leven gered dat ik hem een keer niet om had bij een ongeluk...
![]()
Los daarvan, om het zeker te weten moet je hetzelfde nog een keer proberen met gordel, als je het zonder gordel overleeft.Dan ben ik benieuwd naar het verhaal! Er zijn maar bar weinig scenario's denkbaar met het wel/niet dragen van een gordel als enige variabele, waarbij de variant 'met gordel' dodelijk is en die 'zonder gordel' niet.Maar mij heeft het mijn leven gered dat ik hem een keer niet om had bij een ongeluk...
![]()