Dit was toch weer een typisch Schumacher incident, nog eens even natrappen.
Ik hoop dat hij snel vervangen wordt door jonger en beter talent.
Heb je het nou over die touche met Petrov?Dit was toch weer een typisch Schumacher incident, nog eens even natrappen.
Ik hoop dat hij snel vervangen wordt door jonger en beter talent.
What else is newZag ik het nou goed dat ie zowel door z'n huidge als door al z'n nog actieve voormalige team "maatjes" om de oren gereden werd?
Niet verder vertellen hoor maar ik DENK dat het aan z'n wagen lag... en NIET aan schummel zelf...
en iemand die zelfs vanaf de laatste plaats er nog lol in heeft haha, vind hem echt een geweldig ventje...http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/25 ... ven-kwijt/
Duidelijker kan Schumacher niet zijn. En als Schumacher zelf al het plezier in racen kwijt is, kan het niet lang meer duren voordat hij afscheid gaat nemen. En terecht! Wat ik een stunt zou vinden: Kobayashi bij Mercedes. Laat Di Resta maar even rijpen en gooi die Kobayashi maar eens in de Mercedes. Niet dat ik daar een toekomstig kampioen in zie, maar Koba kan een aardige pot sturen en bijt zichzelf vast in ieder gevecht. Altijd een genot!
En toen schrok je wakker....Voorspelling voor morgen:
1e ronde: Alonso en Schumacher pakken Webber. Button wordt ook verschalkt.
Er crasht iemand en Schumi gaat het podium weer zien!!!!
Moet je wel op tijd je koppeling op laten komen....We shall see.
Schumacher wil podium in Monaco scoren
Schumacher wil podium in Monaco scoren Zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 Michael Schumacher start vanmiddag vanaf de vijfde positie de Grand Prix van Monaco. Het is de beste startplek van de Duitser tot dusver in het kalenderjaar 2011. Schumacher sluit een finish op het podium niet uit: "Gezien de snelheid die we dit weekend hebben gehad is het erg optimistisch gedacht, maar Monaco heeft zijn eigen regels. De start is hier van cruciaal belang voor je strategie van de race. Daar zullen we dan ook op gaan inspelen." "Wat voor mij als een stimulans werkt dit weekend is onze snelheid voor de race in vergelijking met de snelheid in de kwalificatie. Ik voel me dus erg comfortabel om een goede race te rijden."
Van mij mag 'ie!