Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Schumi is Back!

do okt 28, 2010 09:54

Iets in mij zegt mij dat ie nog een uitkomst beslissende rol gaat spelen in één van beide laatste races.
Polletje maken over wie ie van de baan gaat maaien? Dat is tenslotte DE manier waarop ie bekend is geworden met het beslissen van een seizoenuitkomst... :lol: :lol: :lol:
:thumbs:

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

do okt 28, 2010 10:03

Iets in mij zegt mij dat ie nog een uitkomst beslissende rol gaat spelen in één van beide laatste races.
Polletje maken over wie ie van de baan gaat maaien? Dat is tenslotte DE manier waarop ie bekend is geworden met het beslissen van een seizoenuitkomst... :lol: :lol: :lol:
daar kan Webber nog wat van leren... :lol:
Die zag Rosberg gewoon voor Schumacher aan...

Stom, stom, stom... hij had kunnen weten dat Schumacher nooit zo dicht achter hem had kunnen zitten... MOEST wel Rosberg zijn... :lol: :lol: :lol:
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

do okt 28, 2010 13:02

daar kan Webber nog wat van leren... :lol:
Die zag Rosberg gewoon voor Schumacher aan...

Stom, stom, stom... hij had kunnen weten dat Schumacher nooit zo dicht achter hem had kunnen zitten... MOEST wel Rosberg zijn... :lol: :lol: :lol:
:blue_lol: zo kun je t ook bekijken :blue_lol:

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Schumi is Back!

do okt 28, 2010 14:24

Uyt Den Ouden Doosch....

De tijd dat ie nog wel een deuk in een pakje boter.... uh.... vangrails bedoel ik... reed...
PLOEF
Stond erbij & keer ernaar...

Heb GENOTEN van de aanwezige Schummi-adepten die meteen hun spulletje pakten.... :jumping:

(En ja, dat is z'n echte krabbel...)
Laatst gewijzigd door Zaagauto op do okt 28, 2010 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

do okt 28, 2010 15:32

:blue_lol: ja dat italiaanse spul kan ook nergens meer tegen...

Tom VDW
Guru
Guru

do okt 28, 2010 15:56

Wat een mooie wagens waren dat toen :lol:

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

do okt 28, 2010 16:54

Zelfs als je er maar eentje telt voor Liuzi, heeft ie een zelfde prestatie neergezet als MS...
Juist. Dus niet die 11 keer beter wat je eerder beweerde. Dank u! :thumbs:
Het staat er niet letterlijk maar ook dit is een vorm van ja maar MDP :wink:
Zo, nu weer aan het werk, of noem je dat ook weglopen uit een draadje :roll:
En dit is de zoveelste niet inhoudelijke post. :lol:

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do okt 28, 2010 17:08

:blue_lol: ja dat italiaanse spul kan ook nergens meer tegen...
Oliezuipers zijn het! :lol: :lol: :lol:

PLOEF

Een hobbelpaard tijdens de 24 Heures du Mans 2000
Laatst gewijzigd door Zaagauto op do okt 28, 2010 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

do okt 28, 2010 17:11

MDP in dit inmiddels 52 pagina's lopende draadje heb ik al heel wat postings geplaatst, dat ze volgens jou geen inhoud hebben kan ik niets aan doen, je kunt het niet altijd eens zijn.
Heb diverse keren onderbouwd waarom ik iets vind en alle keren kwam jij (met voor jou postings met inhoud) met postings die voor mij iig. niets anders inhielden als alles rechtpraten wat krom is.
Dan is er nog zoiets van het eens zijn, dat hoeft op een forum niet dus ook in dit draadje niet.
Echter dan is er nog zoiets als vermoeidheid, dat kan gebeuren als (zoals in dit geval) iemand continue postings plaatst van ja maar, en er in mijn ogene allerlei zaken bijhaald die niet relevant zijn.
Overigens zal ik ook postings geplaatst hebben die niet relevant zijn, maar als ik een keer moe wordt van jouw ja maar....postings wil dat niet zeggen dat ik uit een draadje wegloop.
Ik juich de posting van Zaag toe, omdat die in weinig bewoordingen zegt wat ik al vaker gepoogd heb te zeggen, en zo is het gewoon.
Ik en ik denk iedereen hier al ben je fan had verwacht dat een Schummi iets speciaals toe te voegen had, nou dat blijkt niet zo te zijn dus opzouten..........en geef een jong talent de kans.
Hij heeft zijn tijd gehad, heeft veel gewonnen maar ik ben klaar met die knakker. :wink:
Recht praten wat krom is doe ik niet. Mijn mening is nog steeds gebaseerd op basis van uitspraken van o.a Brawn zelf. Nu Schumacher's positie ter sprake is gesteld ga ik dat toch ook niet ontkennen? Wat waar is, is waar. Dat zijn positie ter discussie wordt gesteld, verbaast me ook niks en is terecht. Met welk argument het wanpresteren ook van tafel wordt geveegd. Met niet-inhoudelijke postings bedoel ik de postings die (net als deze) op de man zijn gericht, niet op het onderwerp. Iemand een Schumacher-lover noemen omdat hij niet meegaat met je gebash is buiten dat het irrelevant is, niet inhoudelijk nee. Tenslotte: Hoe kun je van iemand die totaal geen wedstrijdritme heeft, zijn nek brak en een zware revalidatie achter de rug heeft en in een compleet 'nieuw' team stapt met een wagen die hem niet ligt, hoge verwachtingen scheppen? Ik deed dit niet. Daarmee wil ik niet beweren dat Schumacher mens en dier heeft teleurgesteld maar ik verwachtte zeer zeker geen wonderen. Kun je Schumacher heetten en 7-voudig WK zijn. Dat staat compleet buiten kijf. Verder ben ik het met je eens dat als komend jaar de prestaties uitblijven (en dan heb ik het niet over zo nu en dan een goede race) hij plaats moet maken (jij noemt het oprotten, ik vind dat weer zo onnodig en niet netjes) voor jong talent. Ergens hoop ik het! Want de F1 kan prima zonder Schumacher en is toe aan een nieuwe kampioenkandidaat. Mercedes heeft de potentie dus waarom aan blijven modderen met een Schumacher die wellicht is uitgeblust?

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

do okt 28, 2010 17:11

en oliespugers... :blue_lol:

Martin H
Advanced Member
Advanced Member

do okt 28, 2010 19:57

Loopauto's
Afbeelding

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do okt 28, 2010 20:06

LegDie250GTOMaarOpZ'nDakAuto's....
PLOEF
PLOEF
Excuses voor de copy protection teksten maar er loopt iemand nogal plaatjes van me te gappen.
Laatst gewijzigd door Zaagauto op do okt 28, 2010 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.

ErwinV6

do okt 28, 2010 20:16

Huh waarom gaat iemand foto's van jou gappen als je die overal kan vinden?

Voor degenen die hem zonder die teksten wil:

Afbeelding

Sorry Zaag, ik had hem ook in mijn computer :wink:

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do okt 28, 2010 20:19

Da's niet dezelfde.... ;-)

Die is net even iets eerder genomen door dezelfde fotograaf (en al sinds jaar en dag bij de huidige eigenaar van het karretje) en de foto die ik liet zien is recentelijk naar een belangrijke verzamelaar in Duitsland verhuisd. Maar idd... ik ben zo stom geweest om ze wel eens eerder te posten (en op de website te zetten) zonder proctection....

Heb me altijd verzet tegen het "branden" van de beelden maar het loopt de spuigaten uit tegenwoordig.

Maar je legt de vinger wel op de zere plek... want je post zonder bronvermelding... precies de reden waarom ik dus ben gaan "branden"... die foto is mij ook niet komen aanwaaien namelijk... en dat een foto in het publiek domein getoond wordt betekent niet dat de copyrights "verdwenen" zijn.

Vandaar dus het "branden".
Laatst gewijzigd door Zaagauto op do okt 28, 2010 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.

ErwinV6

do okt 28, 2010 20:36

Ik begrijp het probleem niet zo eerlijk gezegd, sterker nog ik heb zomaar een 250 gto crashfoto in de karusell gepost.
Als Nordschleife freak heb ik nu 1maal een zwak voor speciale ringfoto's.
Dat hij niet op hetzelfde moment genomen is snap ik, maar jouw foto's zijn toch niet zo speciaal?
Ik heb ze ooit een uit serie foto's waarbij ze in een volgorde van de crash zijn genomen :roll:
Wat ik er mee zeggen wil wat maakt het uit of een ander ze ook heeft, of mis ik nu een stuk? :roll:

edit: Ok ik begrijp nu het 'branden' verhaal ...maar ga me er niet aan houden :wink:

Terug naar “Het Forum Café”