Volgens mij is dit de essentie van autoracen. Tenminste voor mij als kijker, je ziet duidelijk dat er op het randje wordt geraced en hier en daar wordt er iemand het gras op gedwongen. Als er dan 1 van 2 te vroeg op het gas gaat in het natte gras is het huilen geblazen met alle mogelijke gevolgen van dien. (volgens mij kan je de auto inclusief jezelf ook helemaal aan bonken rijden tijdens zo'n gevecht.) Das dus een risico wat wordt genomen en ik zit op het puntje van mijn stoel. Kennelijk geniet iedereen hiervan want ik heb niet gehoord dat in deze situatie een coureur overdreven heeft gereageerd.
Ik weet niet over welke actie van Massa je het hebt, maar de ene situatie is de andere niet. En met je clip van het gevecht tussen Massa en Kubica bewijs je volgens mij alleen maar dat mooie gevechten in de F1 nog steeds mogelijk zijn. Schumacher heeft ook dergelijk gevechten gehad en dan hoor je me echt niet. Is volgens mij op geen enkele manier met elkaar te vergelijken.
Mijn actieve race-ervaring is niet relevant, de tak van sport die de F1-coureurs bedrijven is niet te vergelijken met het 'hobby-racen' wat 'wij' doen. De belangen zijn net wat anders.hoe ver gaat jouw actieve race-ervaring? Positie verdedigen best, maar dit had echt niets meer met ""alleen maar""verdedigen te maken...
schoenmaker had trouwens nog een voorwaardelijke straf vanwege Montreal...
Massa heeft ook eens een inhaalactie alla Barrichello geplaatst. Ik zal vanavond eens kijken of ik de actie boven water krijg. Toen werd Massa op diverse F1-fora afgeschilderd als mafketel! Nu dat Barrichello hetzelfde flikt als Massa, is Schumacher ineens de dwaas, hetgeen wat mij enigszinds verbaast. Overigens geen verwijt naar jou + wat Ron zegt.Ik weet niet over welke actie van Massa je het hebt, maar de ene situatie is de andere niet. En met je clip van het gevecht tussen Massa en Kubica bewijs je volgens mij alleen maar dat mooie gevechten in de F1 nog steeds mogelijk zijn. Schumacher heeft ook dergelijk gevechten gehad en dan hoor je me echt niet. Is volgens mij op geen enkele manier met elkaar te vergelijken.
Lijkt mij een beetje aan de krappe kantWie ook gelijk heeft,schumacher heeft vandaag zijn excuses aangeboden omdat hij het bij nader inzien ook als gevaarlijk bestempeld.
Maarehh of dit genoeg ruimte is met 300 wil ik ook wel betwijfelen en aan zij n helm te zien ziet hij hem ook wel!
vind toch dat je over redelijk wat circuitervaring moet beschikken om er uberhaupt een beetje een inschatting over te kunnen maken .. maar dat is mijn mening hoor. Altijd grappig te zien dat mensen die in een gewone toerwagen al geen deuk in een pakje boter rijden, of het zelfs niet eens geprobeerd hebben (in echte competitie bedoel ik dan), wel menen te kunnen oordelen over hoe je een F1 echt moet besturen...Mijn actieve race-ervaring is niet relevant, de tak van sport die de F1-coureurs bedrijven is niet te vergelijken met het 'hobby-racen' wat 'wij' doen. De belangen zijn net wat anders.hoe ver gaat jouw actieve race-ervaring? Positie verdedigen best, maar dit had echt niets meer met ""alleen maar""verdedigen te maken...
schoenmaker had trouwens nog een voorwaardelijke straf vanwege Montreal...
klopt, daar zijn het uiteindelijk alleen maar beuk en rampartijen met "'alleen"" plaatschade (waar ik niet graag naar kijk..).Bij tourwagen races gebeurd dit zo vaak alleen is het dan wat minder snel gevaarlijk.
Alleen reed Schumacher niet op een ronde achterstand van Barrichello. En dat is natuurlijk waar het wel om gaat in dit geval. Niet of ze een ronde achter de leider rijden... Verder ben ik het helemaal met je eens.op een ronde achterstand noem ik redelijk achterblijvers....