Nog even een toelichting
ter verdediging van A.B.: Ik heb de tank wel gezien en beoordeeld voor ik 'm kocht, maar -zij het twijfelachtig- kon die op dat moment de toets der kritiek net weerstaan. Ik had op dat moment niet meer keus en besloot het er maar op te wagen.
Maar, dan bedoel ik wel: blijkt ie toch slecht, dan kan ik terug om 'm te retourneren en een tegoedbon te krijgen of zo. Niet zo van: Tank toch slechter dan lijkt, dan geld weg!
En ondanks dat ie in het laatste gesprek zij dat hij 'wel wat wilde doen', liet hij in eerdere gesprekken iets heel anders blijken!

Daar gaat het om: ik moet NIET hoeven 'knokken' om dan uiteindelijk na veel vijven en zessen mijn gelijk te krijgen. Men had mij direct serieus moeten behandelen en niet eerst het gebrek in mijn schoenen willen schuiven!
Een gebruikt onderdeel kan nu eenmaal toch tegenvallen. Ik vraag ook niet om een half jaar garantie of zo!!!!!! Ik moet hem toch schoonmaken voordat ik 'm schilder, is een staalborstel dan buitensporig geweld of zo???!!!
En ik mag hierover met niemand praten totdat het opgelost is???
Kom op zeg, we zijn toch geen watjes!
Als het dan uiteindelijk goed komt mag inderdaad iedereen dat weten en getuigt dat van goede service! Ik zou dan daar dan ook erg positief op reageren, maar kan dat nu dus niet. Jammer, (voorlopig????) gemiste kans voor AB.
En zo denk ik er over.