AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: De Autoparts Brummen service (ahum....)

wo jul 20, 2005 19:57

Conclusie: Let goed op wát je koopt en wáár je het koopt.

Overigens vind ik de houding van AB erg onvolwassen. Als je niet bedonderd wil worden als bedrijf zijnde, moet je vooral zo tekeer gaan tegen klanten..Dan vraag je er toch om?!
Hij had trouwens ook anders kunnen reageren.. Mischien is een cursusje klanten binding iets voor hem?
Les 1: De klant is koning. MAAR GEEN KEIZER!

Les 2: Natuurlijk gaat er weleens wat fout..Maarrr, los dit dan correct op.

Sterkte..
J.
Krijg sterk het gevoel dat ie niet eens als klant is behandeld, laat staan als keizer :!:

Joop
Member
Member

RE: De Autoparts Brummen service (ahum....)

wo jul 20, 2005 20:03

Dit is waar een forum voor bedoeld is! Het uitwisselen van meningen en standpunten waardoor anderen zich ook een mening kunnen vormen. HULDE :P aan (bijna) alle deelnemers.

Joop
PS> voor wie het wil weten. Alessandro heeft m.i. terecht geklaagd. Jammer dat Aalderink de kans niet heeft aangegrepen om zijn misser te herstellen. Ze hadden natuurlijk moeten zeggen: bedankt A. dat je dit meldt. Sorry dat we het niet zelf ontdekt hebben, maar ook bij ons wordt weleens een fout gemaakt. :idea: We leren er wel van dus de volgende keer halen we eerst zelf even de borstel erover heen. Ik stel voor dat we het als volgt oplossen............ :lol:
Oude liefde roest niet (hoop ik)
Nu: Alfetta GT 1.6 1978
Eerder: Alfa 156 SW 2.0, Alfa 155 TS 1.8, Alfetta GTV 2.0 (1981) ,Alfetta GT 1.8 (1975),
33SW 1.4 1992 met 1.7 (8(
156 Berlina 1.6 uit 1999 in Azzurro Achille (baby blauw)V) motor

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jul 20, 2005 22:54

Nog even een toelichting ter verdediging van A.B.: Ik heb de tank wel gezien en beoordeeld voor ik 'm kocht, maar -zij het twijfelachtig- kon die op dat moment de toets der kritiek net weerstaan. Ik had op dat moment niet meer keus en besloot het er maar op te wagen. :o
Maar, dan bedoel ik wel: blijkt ie toch slecht, dan kan ik terug om 'm te retourneren en een tegoedbon te krijgen of zo. Niet zo van: Tank toch slechter dan lijkt, dan geld weg! :shock:

En ondanks dat ie in het laatste gesprek zij dat hij 'wel wat wilde doen', liet hij in eerdere gesprekken iets heel anders blijken! :evil: Daar gaat het om: ik moet NIET hoeven 'knokken' om dan uiteindelijk na veel vijven en zessen mijn gelijk te krijgen. Men had mij direct serieus moeten behandelen en niet eerst het gebrek in mijn schoenen willen schuiven! :shock:

Een gebruikt onderdeel kan nu eenmaal toch tegenvallen. Ik vraag ook niet om een half jaar garantie of zo!!!!!! Ik moet hem toch schoonmaken voordat ik 'm schilder, is een staalborstel dan buitensporig geweld of zo???!!! :blue_confused: [-X

En ik mag hierover met niemand praten totdat het opgelost is???
Kom op zeg, we zijn toch geen watjes! :shock:

Als het dan uiteindelijk goed komt mag inderdaad iedereen dat weten en getuigt dat van goede service! Ik zou dan daar dan ook erg positief op reageren, maar kan dat nu dus niet. Jammer, (voorlopig????) gemiste kans voor AB.

En zo denk ik er over. :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jul 20, 2005 23:04

Opgelost...
Slotje? :wink:
It's not easy, being green (kermit)

jan bert

Re: RE: De Autoparts Brummen service (ahum....)

wo jul 20, 2005 23:19

.....
En ondanks dat ie in het laatste gesprek zij dat hij 'wel wat wilde doen', liet hij in eerdere gesprekken iets heel anders blijken! :evil::
ondertussen heeft hij waarschijnlijk meegelezen op het forum hier. :whistle:
maar mijn mening is dat dit jouw ervaring is.
mijn ervaring met AB is prima (nieuwe sportuitlaat gekocht, pima geholpen) maar dat is dan ook een nieuw onderdeel.
blijft moeilijk als je een keer slecht behandeld wordt door een zaak, om het dan meteen breed uit te meten op internet. aan de andere kant kun je op die manier AB wel scherp houden.

Danny
Guru
Guru

wo jul 20, 2005 23:35

Hij had AB al terug gebeld met de mededeling dat de tank slecht was voordat het op het forum is geplaatst.
En uit z'n reactie kon je al opmaken dat hij niks aan wou doen.
Als AB meteen normaal had gereageerd had dit nooit op het forum gestaan.
Vind het eigen schuld van AB.
Alfa historie:sud 1.5ti, 33 1.5qv, 33 1.5ti, 33 1.7qv, 75 1.8 carb, 75 1.8ie, 75 indy, 33 imola, 33 1.7 16v sqv(Stef Visser getuned), 155 1.8ts,giulia 2.1 ltr 164 super nu 156SW en 159 sw
SCARB nr 697

Jorix

wo jul 20, 2005 23:48

Op verzoek gaat dit topic Afbeelding

Greetz,
Jorix

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”