82-90 Nm. Ik zou 90 doen en niet hoger gaan zitten.ben het met Atte eens: gewoon op moment aanhalen zonder de moeren eerst te lossen.
Ik geloof dat het aanhaalmoment ergens rond de 90NM ligt.
Ik zou ze zelf dan op 95Nm nog eens natrekken maar dat is persoonlijk.
Nogmaals, dit advies is gegeven er van uit gaande dat er een "klassieke" koppakking tussen zit die nagehaald dient te worden na "inrijden". De moderne pakkingen (die toen nog niet bestonden) met polymeren dien je niet na te halen.
Als je het zweten niet acceptabel vindt kan je kijken of je het met nahalen kan oplossen. Ga er wel van uit dat je geluk kan hebben dat je het zo op lost, maar dat de kans reeel is dat je gewoon een andere pakking moet (laten) zetten. Ook is er dus een kans (hoe groot die is is lastig in te schatten) dat je het met nahalen erger maakt.
Bij een nord een koppakking vervangen is niet zo vreselijk ingewikkeld. Als je er iemand bij kan hebben die het vaker gedaan heeft en je hebt een "trekker" om de kop los te krijgen is het een klus die je ook op de oprit thuis nog zou kunnen doen. Als je het nog nooit gedaan hebt en je hebt geen hulp kan ik me voorstellen dat je het liever niet doet.