ErwinV6

RE: De Autoparts Brummen service (ahum....)

di jul 19, 2005 19:40

Dat is niet zo mooi Allesandro!
Nee f serieus ik begrijp je frustratie maar begrijp gewoon niet waarom hier zo op door te gaan...
Iedereen heeft welleens problemen met een bedrijf maar denk gewoon dat je dat zelf moet oplossen.
Als ik alles moest vermelden wat niet goed gaat bij een bedrijf waar ik iets gekocht heb en dat vervolgens op een forum moest vermelden dan kan ik wel stoppen met werken en achter de pc gaan zitten.
Natuurlijk moet je zelf weten hoe je het doet maar ik vind het allemaal een beetje flauw :( .
Weet je wat het is niemand is foutloos ook ik niet, ja ook ik bel wel eens iemand niet terug en met mij zijn er helaas vele anderen die niet foutloos zijn, sterker ik denk dat dat voor iedereen wel geldt.
Kan me ook niet voorstellen dat jij alles 100% perfect doet toch??
Daarom denk ik dat ik dit verhaal dan ook maar met een korreltje zout moet nemen en hopenlijk doen anderen dat ook...
Let wel, dit is puur mijn mening en misschien denk jij en velen anderen daar anders over even goede vrienden.. :wink:

Ricambi Originali

di jul 19, 2005 20:18

Ja maar kan me best voorstellen dat hij zich genaaid voelt, Kaatsheuvel Brummen is toch weer een beste bak benzine... En zeker als je kleine roestgaatjes in de tank hebt :wink:
Laatst gewijzigd door Ricambi Originali op di jul 19, 2005 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

alfa75turbo
Member
Member

di jul 19, 2005 20:38

MAg iemand zich wel verweren als je als "service" iemand later laat terugbellen "om er even over na te denken" ?????
Kan me voorstellen dat je je belazerd voelt en dat je dit even van je af wilt schrijven.

Hoop voor je dat ze een passende oplossing vinden(zoeken). :?

Groet Charles
zonder Alfa geen Ferrari!

matra sports
Guru
Guru

di jul 19, 2005 21:25

wat een eikel werkt daar in Brummen. geen besef ............hoe vaak heb je nu contact gehad... en zo´n antwoord ook.... ik zou ook pissed zijn en terecht. niemand is 100%, maar deze meneer moet eens effe nadenken ....

en natuurlijk kan meneer Brummen zich verweren. gewoon leveren die hap en er wordt goede reclame gemaakt alhier. end of the story for me 8)

alfaromeo155

di jul 19, 2005 21:51

Ik zou me ook flink genaaid voelen. En ik vind dat dit soort dingen net zoals de goede berichten gemeld mogen worden.

Ik heb zelf ook nog een alternatief voor je http://www.osb-bv.nl/ hier haal ik zelf ook vaak onderdelen vandaan. Hier leveren ze gebruikt en nieuw. Een belletje en de volgende dag in huis onder rembours.

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: De Autoparts Brummen service (ahum....)

di jul 19, 2005 22:51

Dat is niet zo mooi Allesandro!
Nee f serieus ik begrijp je frustratie maar begrijp gewoon niet waarom hier zo op door te gaan...
Iedereen heeft welleens problemen met een bedrijf maar denk gewoon dat je dat zelf moet oplossen.
Als ik alles moest vermelden wat niet goed gaat bij een bedrijf waar ik iets gekocht heb en dat vervolgens op een forum moest vermelden dan kan ik wel stoppen met werken en achter de pc gaan zitten.
Natuurlijk moet je zelf weten hoe je het doet maar ik vind het allemaal een beetje flauw :( .
Weet je wat het is niemand is foutloos ook ik niet, ja ook ik bel wel eens iemand niet terug en met mij zijn er helaas vele anderen die niet foutloos zijn, sterker ik denk dat dat voor iedereen wel geldt.
Kan me ook niet voorstellen dat jij alles 100% perfect doet toch??
Daarom denk ik dat ik dit verhaal dan ook maar met een korreltje zout moet nemen en hopenlijk doen anderen dat ook...
Let wel, dit is puur mijn mening en misschien denk jij en velen anderen daar anders over even goede vrienden.. :wink:
Ik vind het nu al leuk al die heftige positieve en negatieve reacties!! Wat is zo'n forum toch leuk!!! :blue_lol: :thumbs:
Maar effe een toelichting:
Ik wil helemaal niemand aanvallen, dat zit nu eenmal niet in mijn aard. :wink: Maar als ik aangevallen wordt, dan bijt ik terug. :lol:
Ik ben ook niet boos of zo: Ik heb te veel meegemaakt om me hier kwaad over te maken, maar ik vind de beste man aardig arrogant en ongeïnteresseerd overkomen. Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik vind dat ik dat gewoon mag zeggen. Als jij dat met een korrel zout neemt, prima hoor! Weet wel dat ik hier niks sta te verzinnen. Als jij vaak zulke conflicten hebt (en dat blijkbaar niet doorvertelt) vind ik dat erg jammer voor jou, maar ik vind dit soort gedrag iets minder normaal en laat dat dus duidelijk weten. Zonder hierbij uit de slof te schieten! :o :wink:

Verder wil ik nogmaals kwijt dat ik ook regelmatig goede reclame maak............. :roll:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

wo jul 20, 2005 00:10

je hebt groot gelijk Alessandro.

het gaat om het gevoel wat je bij iets hebt.

ook ik heb zoals eerder geschreven er een dubbel gevoel bij.

de manier waarop er bij gecommuniceerd werd toonde al aan dat een oplossing moeilijk werd.
als die beste persoon "klachten" serieus zou nemen als ondernemer was het al lang opgelost.

ben benieuwd hoe dit afloopt.
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

Posthumus
Guru
Guru

wo jul 20, 2005 01:59

Dit is gewoon een simpel voorbeeld van mond-op-mond-reclame. En elke retailer is gebaat of geschaadt bij dergelijke reclame.

Je moet niet vergeten dat je als verkopende partij klantgericht moet zijn om ueberhaupt je product aan de man te kunnen brengen. Merk het zelf ook dagelijks met mijn eigen werk.

En ik denk dat een forum als dit zich perfect leent voor alle positieve en negatieve reacties en ervaringen die wij Alfisten als klant ervaren.

Kan er wel inkomen dat mensen het flauw vinden dat Alessandro zijn gal spuwt op het forum, maar ik denk zelf dat dit simpelweg voorkomen had kunnen en moeten worden door A.B. zelf.

Als ze daar logisch nadenken weten ze dat Alfisti liefhebbers zijn en liefhebbers delen ervaringen uit, ook van deze aard.

Conclusie: simpele mond-op-mond-reclame, niets mis mee.
155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05

159 SW 1.7 TBi '09

lex thissen

wo jul 20, 2005 06:26

Dit is gewoon een simpel voorbeeld van mond-op-mond-reclame. En elke retailer is gebaat of geschaadt bij dergelijke reclame.

Je moet niet vergeten dat je als verkopende partij klantgericht moet zijn om ueberhaupt je product aan de man te kunnen brengen. Merk het zelf ook dagelijks met mijn eigen werk.

En ik denk dat een forum als dit zich perfect leent voor alle positieve en negatieve reacties en ervaringen die wij Alfisten als klant ervaren.

Kan er wel inkomen dat mensen het flauw vinden dat Alessandro zijn gal spuwt op het forum, maar ik denk zelf dat dit simpelweg voorkomen had kunnen en moeten worden door A.B. zelf.

Als ze daar logisch nadenken weten ze dat Alfisti liefhebbers zijn en liefhebbers delen ervaringen uit, ook van deze aard.

Je haalt me de woorden uit de mond :wink: ,
Da's nu de krrrrrracht van Internet, je bereikt er een hoop mensen mee, zowel positief als negatief.

Ik zou ook gruwelijk balen van zo'n situatie, en heb een hekel aan oplichters en mooiweer verkopers.
Overigens zou het mij er niet van weerhouden om daar iets te bestellen waar ik al een tijd naar opzoek ben :roll:

Succes.

Giulia555

wo jul 20, 2005 07:55

Jawel want het is mont -tot- mond.. (ook wel "word of mouth")

Sorry moest even mijn communicatie kennis uitspelen...

kroehlur

wo jul 20, 2005 08:38

Kan je dan ook aan deze niet-nederlander communiceren of het mont of mond is dan? :lol: :wink:

En is het eigenlijk niet mond-tot-oor (streng logisch bekeken natuurlijk moet het in dit geval nog beeldscherm-tot-oog zijn maar goed).

Ik moet daarbij zeggen dat ik het misschien ook niet zo prettig vind dat Sander zich hierover uitlaat voordat een oplossing is bereikt. De man (hoe je over hem ook mag denken) van A.B. kan zich gewoon niet verdedigen en wij zitten allemaal een oordeel te vellen. Hoewel Sander beweerd alleen feiten te communiceren heeft het verhaal wel een bepaalde lading.

Ach ja....

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

wo jul 20, 2005 08:58

Ietwat overdreven om zich op te winden over een benzine tank.

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

wo jul 20, 2005 09:06

Nou.... ik wind me dagelijks op over mijn benzinetank.... Ding loopt leeg :lol:
It's not easy, being green (kermit)

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

wo jul 20, 2005 09:32

Daar ben ik het dus niet mee eens. Het blijft altijd een eenzijdig verhaal van een persoon die een ervaring heeft meegemaakt. Dit zegt helemaal niets over hoe dit in het algemeen bij een ander zou zijn gegaan. Daarnaast wordt een internet-forum vaak "gebruikt" om anoniem over allerlei zaken te oordelen (zie met name "Te Koop" topics), terwijl dit dikwijls zaken zijn die de mensen elkaar nooit recht in het gezicht zouden zeggen. Dan was het op registerdagen een stuk minder gezellig :twisted:

Tuurlijk snap ik dat mensen een vervelend verhaal willen vertellen, op hun feiten gericht, maar je ziet weer heel mooi waar dit op uit draait. Er wordt gesproken over mooi-weer verkoper, sjaggeraars, oplichters enz. , terwijl het alleen om deze specifieke ervaring gaat waar wij nog steeds niet het verhaal van de andere kant hebben gehoord.

Er wordt geschreven dat AB zich niet kan verdedigen?! Misschien lezen zij dit ook en denken als het op zo een manier opgelost moet worden, dan laat ook maar zitten. Ik zou als bedrijf ook niet blij zijn dat dit gelijk breed wordt uitgemeten op het net. En als hij wel een reactie geeft op het net?? Wanneer is het dan goed??

Maak er niet zo een zwaar verhaal van en laat het liggen tussen beide partijen...
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Ricambi Originali

wo jul 20, 2005 09:51

Volgens mij wind hij zich meer op over de service dan over de tank.. Als iemand tegen mij zegt dat hij me belt zou ik daar ook van uitgaan. En als dat vervolgens niet gebeurd is dat niet ok.
Wees dan eerlijk en zeg val om met je tank, wij vergoeden niks. Maar wie weet loopt het nog goed af :wink:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”