Nee f serieus ik begrijp je frustratie maar begrijp gewoon niet waarom hier zo op door te gaan...
Iedereen heeft welleens problemen met een bedrijf maar denk gewoon dat je dat zelf moet oplossen.
Als ik alles moest vermelden wat niet goed gaat bij een bedrijf waar ik iets gekocht heb en dat vervolgens op een forum moest vermelden dan kan ik wel stoppen met werken en achter de pc gaan zitten.
Natuurlijk moet je zelf weten hoe je het doet maar ik vind het allemaal een beetje flauw

Weet je wat het is niemand is foutloos ook ik niet, ja ook ik bel wel eens iemand niet terug en met mij zijn er helaas vele anderen die niet foutloos zijn, sterker ik denk dat dat voor iedereen wel geldt.
Kan me ook niet voorstellen dat jij alles 100% perfect doet toch??
Daarom denk ik dat ik dit verhaal dan ook maar met een korreltje zout moet nemen en hopenlijk doen anderen dat ook...
Let wel, dit is puur mijn mening en misschien denk jij en velen anderen daar anders over even goede vrienden..
