@hans33sw: de et-waarde van de velg heb ik een keer opgemeten en deze is 9 als ik me nog goed herinner. Verschil is me nooit opgevallen...en zie ik nu pas na het uitlijnen.
@berlinista: "castor" is toch "naloop"?
Naloop links:
voor uitlijning: 2*52' | specs min: 1*00' | specs max: 1*36' | na uitlijning: 1*24'
Naloop rechts:
voor uitlijning: 1*50' | specs min: 1*00' | specs max: 1*36' | na uitlijning 1*24'
In mijn verhaal geef ik ook al aan om de Naloop (Castor) te wijzigen....ik heb gehoord dat je hem beter anders kunt instellen dan de standaard waarden?
Lengte van de drie spoorstangen zijn:
links: 275mm | midden: 535mm | rechts: 295mm
Ik heb hier op het forum de volgende maten gevonden: 264-280 mm, 530-550mm en 259-275mm kloppen deze? in dat geval is het idd niet correct!
Wat behoren deze maten en het castor zijn? Ben heel benieuwd naar de juiste maten!
als ik het allemaal goed begrijp zou links op de maat moeten worden gezet...ik ga even uit van 275mm dan rechts een halve cm korter (270mm.)..en dan de middenstand bijdraaien...die dan binnen de maten 530-550 zou moeten liggen
edit: de wagen is voorzien van de verlaagde eibach veren...aan beide kanten zit een vulring (ben ff de dikte hiervan kwijt) Daarnaast is de bovenste draagarm verstelbaar!