ik ben dus bezig een giulia 1300 leuk voor de fun op te bouwen trefwoorden, geheel hard, leeg, fun, low buget
ff na wat zoek werk bepaalde dingen die ik wil doen en graag de reactie's wil horen van een ieder op basis van kennis en ervaring. veel dingen zijn terug te lezen in verschillende topic's maar wil het hier ff voor mezelf oplijnen. de motor blijft een 1300 doel lekker sturen en vlot op het gas...

motor;
-kleppen stellen
-zitten gereviseerde weber's 40 mm op
-2000 nokken assen??? (wel/niet)
-inlaat nokken iets vroeger zetten ong 7 graden
-ontsteking orgineel iets vroeger zetten nw contactpunten, bougi kabels en nw bougi's en rotor en verdeelkap
-juiste lucht inlaat
-open carter ventilatie
-sproeier bezetting af laten stellen op de bank
meningen????????
remmen;
-nw hoofdremcilinder
-goodright staal omvlochte remslangen
-gereviseerde klauwen voor plus achter
-geboorde massieve schijven voor met ats sport blokken
-achter ook geboorde schijven met standaard blokken
-dot 4
-spatplaten voorzien van gaten voor koeling
-warmte plaat voor HRC maken
onderstel;
-veren afslijpen tot juiste hoogte
-voorzijde bilstein of koni dempers
-achter fietspompjes
-voor stabi in stugere rubbers misschien ook uni-balls
-triangel in powerflexs
-draagarmen achter in powerflex
-voor iets toespoor
-caster?
-camber? hoe is dit simpel te doen bij een 105???????
-15 inch 7j velgen met 185/60 banden van redelijke kwaliteit
binnen geheel kaal zonder bituum wel met matten en 2 kuipen en een dash
graag jullie visie en mening over boven genoemde....
