Deze nieuwe 75 Tubolare van Bob is volledig opnieuw opgezet.
Foto's van de opbouw zijn in de Gallery van www.alfaromeochallenge.com te bekijken.
was dit de 75 die vorig jaar door bob gecrasht is?
zo ja, dan hebben ze hem mooi opgebouwd...
was dit de 75 die vorig jaar door bob gecrasht is?
zo ja, dan hebben ze hem mooi opgebouwd...
De wagen van bob zou eigenlijk de verse van Roeland worden. Dat werd een heel akkefietje omdat Roeland besloot Porsche cup te gaan rijden. zodoende knort bob er mee rond. Hij is wel MEGA vet, en het persoonlijk vervoer idd van Darth Vader. Als ie van mij was had ik er een recordertje in met dat ademhalingsgeluid van DV. Zodat als ie dan stilstaat in de paddock en je loopt er langs......
Je hoort Hrggg Hrr Hrggg Hrr.... , je kijkt om je heen en verdomd, tis die wagen.....
Wijs!
Mooi spul!
Maar toch: Qua niveau: Trofeo Sucks.... In de EAC komen we er niet bij met de 147 en hier in de Trofeo op ouwe troep aan banden en totaal onvoorbereide wagen met setting Imola rijden we plots vooraan??????? Met alleen wat spul met D2 en D3 motoren voor ons???? Weird!
andere teammanager inhuren???De wagen van bob zou eigenlijk de verse van Roeland worden. Dat werd een heel akkefietje omdat Roeland besloot Porsche cup te gaan rijden. zodoende knort bob er mee rond. Hij is wel MEGA vet, en het persoonlijk vervoer idd van Darth Vader. Als ie van mij was had ik er een recordertje in met dat ademhalingsgeluid van DV. Zodat als ie dan stilstaat in de paddock en je loopt er langs......
Je hoort Hrggg Hrr Hrggg Hrr.... , je kijkt om je heen en verdomd, tis die wagen.....
Wijs!
Mooi spul!
Maar toch: Qua niveau: Trofeo Sucks.... In de EAC komen we er niet bij met de 147 en hier in de Trofeo op ouwe troep aan banden en totaal onvoorbereide wagen met setting Imola rijden we plots vooraan??????? Met alleen wat spul met D2 en D3 motoren voor ons???? Weird!