Hilbert
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Re: RE: Mooi gebakkie die van bob vd S

wo jun 22, 2005 09:22

Nee hoor, die is hersteld en heeft verleden jaar al weer gereden.
Deze nieuwe 75 Tubolare van Bob is volledig opnieuw opgezet.
Foto's van de opbouw zijn in de Gallery van www.alfaromeochallenge.com te bekijken.

was dit de 75 die vorig jaar door bob gecrasht is?
zo ja, dan hebben ze hem mooi opgebouwd...
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

jan bert

RE: Mooi gebakkie die van bob vd S

wo jun 22, 2005 09:32

ah man! toen ik die crash zag en daarna het wrak met vloekende monteurs erbij, dacht ik dat het nooit meer goed zou komen met die auto.
mooie plaatjes!

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jul 01, 2005 23:37

De wagen van bob zou eigenlijk de verse van Roeland worden. Dat werd een heel akkefietje omdat Roeland besloot Porsche cup te gaan rijden. zodoende knort bob er mee rond. Hij is wel MEGA vet, en het persoonlijk vervoer idd van Darth Vader. Als ie van mij was had ik er een recordertje in met dat ademhalingsgeluid van DV. Zodat als ie dan stilstaat in de paddock en je loopt er langs......
Je hoort Hrggg Hrr Hrggg Hrr.... , je kijkt om je heen en verdomd, tis die wagen.....
Wijs!
Mooi spul!
Maar toch: Qua niveau: Trofeo Sucks.... In de EAC komen we er niet bij met de 147 en hier in de Trofeo op ouwe troep aan banden en totaal onvoorbereide wagen met setting Imola rijden we plots vooraan??????? Met alleen wat spul met D2 en D3 motoren voor ons???? Weird!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Hilbert
Full Member
Full Member

za jul 02, 2005 00:28

Dat is juist het mooie van de Alfa Romeo Challenge.
3 klasses.
Verders reed Wilbert v/d Burg ook op oude banden in de 147, de motor van verleden seizoen er nog in, en die reed toch beter.
Het is alleen jammer dat de rest van de modified + niet in orde was, want normaliter kun je het met een 147 cup auto vergeten tegen de 75's van Bob v/d Sluis, Harm van Putten en Henk Thuis.
Dus zo erg "sucks" de Challenge niet. Het is een liefhebbers serie, dat mag men niet vergeten.
Zulke uitspraken horen niet gemaakt te worden, maar als je ze maakt, zorg dan wel dat betreffende 147 vooraan mee rijdt in de EAC, en niet achteraan, of "sucks" de EAC dan ook??

Elke race serie en auto bekijk ik met respect, want het is niet zomaar wat, om een racewagen goed op te zetten en hem dan ook nog eens goed rond te rijden.
Daarom van mijn kant, hulde aan Forza Hollanda, ook al rijden jullie achteraan. ik heb respect voor dat Europese avontuur!

De wagen van bob zou eigenlijk de verse van Roeland worden. Dat werd een heel akkefietje omdat Roeland besloot Porsche cup te gaan rijden. zodoende knort bob er mee rond. Hij is wel MEGA vet, en het persoonlijk vervoer idd van Darth Vader. Als ie van mij was had ik er een recordertje in met dat ademhalingsgeluid van DV. Zodat als ie dan stilstaat in de paddock en je loopt er langs......
Je hoort Hrggg Hrr Hrggg Hrr.... , je kijkt om je heen en verdomd, tis die wagen.....
Wijs!
Mooi spul!
Maar toch: Qua niveau: Trofeo Sucks.... In de EAC komen we er niet bij met de 147 en hier in de Trofeo op ouwe troep aan banden en totaal onvoorbereide wagen met setting Imola rijden we plots vooraan??????? Met alleen wat spul met D2 en D3 motoren voor ons???? Weird!
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Posthumus
Guru
Guru

za jul 02, 2005 00:58

Prachtig ding zeg!

Lijkt net of het een fabrieksauto is zo profi ziet het er allemaal uit!
Darth mag blij zijn met zo'n auto!
155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05

159 SW 1.7 TBi '09

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

za jul 02, 2005 01:01

Wijs!
Mooi spul!
andere teammanager inhuren???
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Alfasud_Sprint_Veloce

zo jul 03, 2005 14:59

Mooie wagen zeg. Zal wel hard gaan!

Andretti Molletti

ma jul 04, 2005 11:08

Even verklappen dan maar dat ik vanaf donderdag bezig ben geweest met beide bolides..Niks Imola settings dus, maar wel errug geheim ;)

Wilbert reed gewoon goed, zeker als hij op oude banden reed!! (die van ons waren nog ouder :lol: )
Het was iig voor het moreel van Forza Olanda weer een geslaagd evenement en de trofeo sucks niet, dat is gewoon een hele gezellige groep die ook nog raced!
Bij de EAC een biertje drinken bij Fantini zie ik ons nog niet doen hoor ;)

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”