Ik help je een eindje:
Klepzittingen heb ik de mogelijkheid voor. Maar doe maar een aanbodZo makkelijk gaat dat jammer genoeg niet want wat komt er allemaal bij kijken:
-klepzitting fraisen, heb je daar zelf mogelijkheid toe of moet ik het regelen
Klepgeleiders moeten nieuw. Maar dat zijn de kosten niet. Wel de klephoeken aanpassen.-in wat voor staat zijn de klepgeleiders, uit ervaring zeg ik dat ze bijna altijd vernieuwd moeten worden.
Er komen 45 mm Webers op dus een hoek lijkt me niet zinvol.. Of???-wat ben je van plan met 't inlaat en uitlaat spruitstuk, hou je de inlaat horizontaal of wil je een spruitstuk die onder een hoek staat zoals bij Marc dat houd namelijk in dat de inlaten naar boven gebracht kunnen worden.
Kop vlakken apart aanbieden. Ga eerst met standaard onderblok rijden.-waarschijnlijk moet de kop ook gevlakt worden, compressie verh, wat voor zuigers.
Nokkenassen: C&B ARTS114.300C 0,40-45gr-75gr/0,50-72gr-42gr-specificatie nokkenassen, geen giga grote kanalen in een kop met "rally" nokkenassen.
Giulia,
Nee geen nokversteller, gaat ook niet met race nokkenassen.
Is geen verdeler op de uitlaat nokkenas, dit is een 2 deler zodat de ECU weet welke cilinder moet ontsteken (1 of 4).
Dit zijn 45mm throttle bodies, ietsjes groter dan 45mm carbs, nu zitten we tegen de 230pk.
Met 45mm carbs, een goede set nokkenassen en race zuigers moet toch zeker tegen de 190pk haalbaar zijn.
Ik denk dat je het beste maar kan overstappen op 45mm carbs ipv 40mm, boven de 150pk zal moeilijk worden met een setje 40's.
GTV
Dat kan ik je niet zo zeggen, dat moet je echt meten (compr. vol etc)