wo jun 08, 2005 00:39
Hey twan ik zat eens aandachtig naar alle reacties te kijken, en herkende er veel in. Ik heb voor twee jaar geleden een balckout gehad op de snelweg boem auto in de vangrail en in de berm weer bijgekomen door het gehobbel. De klap....niets van gemerkt kwam door de kuur die ik van de dokter had tegen de pfeifer en longontsteking, ja de landmacht is niet echt goed voor je. maar goed, ook mijn auto spatbord en beide deuren een mooie gestroomleinde deuk erin.
Ik heb op de sloop een spatbord en twee deuren gehaald voor maar 50 etjes. Ik bij een beunhaas mijn dorpel teruglaten buigen deuren en spatbord erin. Wiel recht laten trekken, en dat voor maar twee honderd etjes. Mensen verklaren mij voor gek maar ik ben echt gek met m'n auto en nu heb ik er nog steeds plezier van. Ik had nog nooit zo'n goed onderhouden alfa gezien echt beter, dat was voor mij 1 van de redenen hem te laten restaureren. Zo zie je hoe simpel het kan.
Goed kleurverschil hou je, maar ik heb zelf verf gekocht toevallig had ik zelf een paintbrusch. en ziet nu ziet hij er weer gelikt uit.
Nu weet ik niet hoe ik een foto moet invoegen maar je krijgt er spijt van het kopen van een nieuwe alfa. Ik weet niet of je em al verkocht hebt.
het voordeel van spuiten is dat je alles eraf kunt halen incl. de strips. Nu zag ik bij je in elkaar gereden alfa de voegen van de stripes nog zitten die had je moeten vullen met plamuur dan had ie er nog vetter uitgezien.
Gr Tom
Groeten Tom
33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)