@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: aanrijding zijkant auto

ma apr 04, 2005 10:14

Wegdoen ! Die deuren komt wel goed, maar die dorpel krijg je zo 1,2,3,4,5,6,7,8,9 etc niet meer strak. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

twan
Full Member
Full Member

ma apr 04, 2005 10:32

als ik nu 1 gebruikte deur koop bij de sloop of whatever, dan zie je vanaf de buitenkant weinig meer (tenzij je erop gaat staan kijken). dan kan ik er nog even mee doorrijden....mja maar waarom zou ik dat doen..kan beter een nieuwe alfa 33 kopen denk ik, en dan alsnog 1 nieuwe deur erin, dan krijg ik misschien wel 400 euro voor dat "wrak" hahahah. snel verdiend ;p

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma apr 04, 2005 10:36

Volgens mij had je ook nog problemen met je voorruit en je uitlaat, of is dat een andere Twan. Wees wijs, stop het verzekeringsgeld in je zak en verkoop de auto. Alles bij elkaar en je kunt weer een strakke 33 kopen.

Als het een 1.7 is met een redelijke km stand ben je em zo kwijt.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

164 Q4

Re: RE: aanrijding zijkant auto

ma apr 04, 2005 11:42

Als het een 1.7 is met een redelijke km stand ben je em zo kwijt.
Klopt. Er is altijd wel iemand met een 1.4 die zijn 33 graag opvoeren wil :wink: http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=2374

twan
Full Member
Full Member

ma apr 04, 2005 13:49

Volgens mij had je ook nog problemen met je voorruit en je uitlaat, of is dat een andere Twan.
klopt, dat ben ik.
Wees wijs, stop het verzekeringsgeld in je zak en verkoop de auto. Alles bij elkaar en je kunt weer een strakke 33 kopen.
ben ik al van plan, zodat ik weer met trots rond kan rijden :D

bedankt voor jullie reacties jongens!!

Gerrets
Guru
Guru

wo jun 08, 2005 00:39

Hey twan ik zat eens aandachtig naar alle reacties te kijken, en herkende er veel in. Ik heb voor twee jaar geleden een balckout gehad op de snelweg boem auto in de vangrail en in de berm weer bijgekomen door het gehobbel. De klap....niets van gemerkt kwam door de kuur die ik van de dokter had tegen de pfeifer en longontsteking, ja de landmacht is niet echt goed voor je. maar goed, ook mijn auto spatbord en beide deuren een mooie gestroomleinde deuk erin.

Ik heb op de sloop een spatbord en twee deuren gehaald voor maar 50 etjes. Ik bij een beunhaas mijn dorpel teruglaten buigen deuren en spatbord erin. Wiel recht laten trekken, en dat voor maar twee honderd etjes. Mensen verklaren mij voor gek maar ik ben echt gek met m'n auto en nu heb ik er nog steeds plezier van. Ik had nog nooit zo'n goed onderhouden alfa gezien echt beter, dat was voor mij 1 van de redenen hem te laten restaureren. Zo zie je hoe simpel het kan.

Goed kleurverschil hou je, maar ik heb zelf verf gekocht toevallig had ik zelf een paintbrusch. en ziet nu ziet hij er weer gelikt uit.

Nu weet ik niet hoe ik een foto moet invoegen maar je krijgt er spijt van het kopen van een nieuwe alfa. Ik weet niet of je em al verkocht hebt.

het voordeel van spuiten is dat je alles eraf kunt halen incl. de strips. Nu zag ik bij je in elkaar gereden alfa de voegen van de stripes nog zitten die had je moeten vullen met plamuur dan had ie er nog vetter uitgezien.

Gr Tom
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

twan
Full Member
Full Member

wo jun 08, 2005 03:44

dat was me een verhaal, gelukkig dat je er goed vanaf bent gekomen (en tevens je auto, mooi opgeknapt).

inderdaad was ik erg gehecht dan die auto, maar nu is ie weg en heb ik een hele mooie nieuwe overgekocht van een forumlid (groene 33 1.5 ie). nog steeds verlang ik wel eens terug naar mijn vorige 33, maar het is niet anders want die staat nu op de sloop. ik heb er nog wat spullen vanaf gehaald en doorverkocht.
33 1.5ie

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”