Na een tijdje prettig kunnen hebben rijden met mn 33, kwam een tijd terug weer een probleem om de hoek kijken. De auto houdt in. Bij mijn weten zowel met koude als warme motor.
Ik heb de 33 naar de garage gebracht waar er naar heeft gekeken is, maar ze staat er nog steeds! Vanaf 17 februari al weer.. De carnaval is er over heen gegaan en ik kan de garage niks kwalijk nemen, maar zelfs hij weet het niet precies meer, vertelde hij aan de telefoon. Vandaar deze post.
Het probleem: Bij optrekken, maakt niet uit in welke versnelling, houdt de motor in. Krijg het gevoel dat niet alle cilinders meedoen. Hoor geplof onder de auto (onverbrande benzine die in uitlaat verband). Na rustig gasgeven schiet ze soms ineens vooruit. Nogmaals, bij mijn weten was het zowel bij koud en warme motor.
Gecheckt: Bougies & kabels vervangen. Brandstofpomp (is 4 maanden oud). Bobines vervangen. Stekkers. Dit allemaal zonder resultaat. Ik ga er trouwens ook van uit dat de verdelerkap is nagekeken ed. Garage zegt nu overigens dat hij het méér merkt als de motor op temperatuur is.
Iemand tips? Bedankt

Groetjes,
Bas