Het zit links onder het dashboard, tegen de deurstijl. Het gat lijkt origineel, de originele verf zit er zowel onder als in de sparing. Er is niets op aangesloten. Ik heb het elektrischschema gezocht, maar ik kan niets vinden.

Iemand enig idee??
Yep die heb ik in mijn GT zittenAlarmlichten hadden meestal een rode schakelaar. Kan wel een zelfde type zijn.
Is gewoon een mistlampschakelaar van Hella en werden indertijd (we spreken midden/eind jaren 70) ook door de officiële dealers ingebouwd, niet alleen de handige doe het zelvers. M'n pa heeft destijds precies zo'n zelfde schakelaar inclusief ronde chromen mistlamp op (of was het nou onder...) de achterbumper van z'n 504 laten plaatsen. In die tijd was een ingebouwde mistlamp nog helemaal niet standaard, zeker als je een wat oudere auto had... van 1973 of zo...Die schakelaar hoort er zeker niet in die schakelaars werden toen de tijd er wel eens eens ingezet door handige doe het zelvers en gebruikt voor alarmlichten volgens mij .
even ver terug denkend in de tijd zat er ook zoiets ook in mijn eerste bertone die ik aangekocht had in 1976 pffffffff
das lang geleden