Rees Cees

RE: Alfakippenhok

do jun 02, 2005 23:14

jongens een 164 is toch altijd een kippehok geweest laten we nou eerlijk zijn :blue_lol:

Peet
Junior Member
Junior Member

do jun 02, 2005 23:39

Met hoeveel subsidie zou dit nu weer in elkaar geknutseld zijn? Zucht....Was er af en toe maar een potje geld voor onze hobby niet?

Menigeen van jullie zet en houdt mooiere kunstwerken op de weg!
Laatst gewijzigd door Peet op do jun 02, 2005 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Spider 2L QV '86
75 1.8 IE Imola '91(helaas afscheid van genomen)
2000 GTV Bertone '71
159 2.2 JTS SW '06

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Alfakippenhok

do jun 02, 2005 23:41

Met hoeveel subsidie zou dit nu weer in elkaar geknutseld zijn? Zucht....Was er af en toe maar een potje geld voor onze hobby niet?
Er staan 3 auto's in je onderschrift...

ikke
Advanced Member
Advanced Member

do jun 02, 2005 23:41

Heej heej jonges, wel ff rustig, jullie hebben het nu wel ff over mijn baas, en dus ook over mijn werkplek, is toch beters zo'n alfa zo een tweede leven te geven. We hebben ook nog een dodge als kippenhok, en die staat wel buiten op het terrein, de alfa heeft altijd, ja ook als kippenhok, binnen opgeslagen gestaan (dodge staat buiten).
Mijn alfa krijgen ze niet voor zo'n kippenhok project :wink: , maken ze wel altijd grapjes over. Gaat er nog iemand naar de opening dan op het Kroller muller museum?, daar staat ie dus ook, tussen de rest. Check ff anders de site www.ateliervanlieshout.com staan nog meer erg interessante projecten op :twisted:

Rees Cees

do jun 02, 2005 23:51

Heej heej jonges, wel ff rustig, jullie hebben het nu wel ff over mijn baas, en dus ook over mijn werkplek, is toch beters zo'n alfa zo een tweede leven te geven. We hebben ook nog een dodge als kippenhok, en die staat wel buiten op het terrein, de alfa heeft altijd, ja ook als kippenhok, binnen opgeslagen gestaan (dodge staat buiten).
Mijn alfa krijgen ze niet voor zo'n kippenhok project :wink: , maken ze wel altijd grapjes over. Gaat er nog iemand naar de opening dan op het Kroller muller museum?, daar staat ie dus ook, tussen de rest. Check ff anders de site www.ateliervanlieshout.com staan nog meer erg interessante projecten op :twisted:
leuke site, maar heet dit dan: Met een kippie op de stok?

Afbeelding
Disclaimer: All works, words, and images are copyrighted by Atelier Van Lieshout. These low resolution images are for viewing purposes only. It is illegal to save, reproduce or distribute any of the images in any way. If you are interested in the publication or use of an image please contact Atelier Van Lieshout.

uh niet boos worden voor het gebruik van dit plaatje meneer van Lieshout, zie het als reclame.
Laatst gewijzigd door Rees Cees op vr jun 03, 2005 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Peet
Junior Member
Junior Member

do jun 02, 2005 23:53

@maarten juist daarom. Maar ach ja een hobby mag een beetje geld kosten he. De 75 is voor dagelijksvervoer en ziet er eigenlijk van buiten niet uit. De ander twee zijn goed maar het is een meerjaren plan om ze beetje bij beetje nog beter te krijgen.

@ikke Ik wil je niet werkloos maken hoor, Ieder zijn ding natuurlijk. Persoonlijk heb ik niets tegen creative geeesten en kunst. Alleen heb ik niet zoveel met subsidies. Als iemand die kunst wil kopen is dat prima, ik begrijp alleen nniet waarom dat allemaal gesusidieerd moet worden.Maar dat is en hele ander discussie.

Die bank en bureaustoelen die jullie maken vind ik wel mooi trouwens.
Spider 2L QV '86
75 1.8 IE Imola '91(helaas afscheid van genomen)
2000 GTV Bertone '71
159 2.2 JTS SW '06

Andretti Molletti

vr jun 03, 2005 00:02

Met een Alfa zo scherp sturen is geen kunst!!!

Met elke andere auto WEL!!

Dus helaas deze kunstenaar zijn werk kunnen ze wat mij betreft in waarde laten stijgen...

En wanneer wordt het werk ve kunstenaar geld waard??????

:wink:

Alfasassie

vr jun 03, 2005 09:05

Ik persoonlijk zou het pas kunst vinden als ze 1 van die kippen in de Alfa het circuit op zouden laten gaan met de 164.. en Schummi zouden verslaan :?

Aan de andere kant... zitten er af en toe toch wel kippen zonder kop op het circuit

:jumping:

Groetjes Saskia

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr jun 03, 2005 09:12

jongens een 164 is toch altijd een kippehok geweest laten we nou eerlijk zijn :blue_lol:
:twisted:

Andretti Molletti

vr jun 03, 2005 17:21

Ik persoonlijk zou het pas kunst vinden als ze 1 van die kippen in de Alfa het circuit op zouden laten gaan met de 164.. en Schummi zouden verslaan :?

Aan de andere kant... zitten er af en toe toch wel kippen zonder kop op het circuit

:jumping:

Groetjes Saskia
Oeps Forza reageert niet meer....

;)

Rees Cees

vr jun 03, 2005 17:29

daar ben ik weer. zat net een kip te eten. en moest daarna even bij de dokter langs om een stukje roest uit mijn maag te laten halen! 3x raden waar die kip in gezeten heeft. :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jun 03, 2005 19:28

Ik persoonlijk zou het pas kunst vinden als ze 1 van die kippen in de Alfa het circuit op zouden laten gaan.[
Miep....Miep......
Afbeelding
:wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Dinky Boy
Miniaturista

vr jun 03, 2005 19:32

daar ben ik weer. zat net een kip te eten. en moest daarna even bij de dokter langs om een stukje roest uit mijn maag te laten halen! 3x raden waar die kip in gezeten heeft. :blue_lol: :blue_lol: :blue_lol:
...en wie in die kip heeft gezeten.... :shock:

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jun 03, 2005 19:37

33 SW :?: :roll: :wink: :blue_lol:

Rees Cees

vr jun 03, 2005 19:46

33 SW :?: :roll: :wink: :blue_lol:
Nee Nee [-X daar zitten alleen maar kisten met groente in om naar de veiling te brengen.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”