Er staan 3 auto's in je onderschrift...Met hoeveel subsidie zou dit nu weer in elkaar geknutseld zijn? Zucht....Was er af en toe maar een potje geld voor onze hobby niet?
leuke site, maar heet dit dan: Met een kippie op de stok?Heej heej jonges, wel ff rustig, jullie hebben het nu wel ff over mijn baas, en dus ook over mijn werkplek, is toch beters zo'n alfa zo een tweede leven te geven. We hebben ook nog een dodge als kippenhok, en die staat wel buiten op het terrein, de alfa heeft altijd, ja ook als kippenhok, binnen opgeslagen gestaan (dodge staat buiten).
Mijn alfa krijgen ze niet voor zo'n kippenhok project, maken ze wel altijd grapjes over. Gaat er nog iemand naar de opening dan op het Kroller muller museum?, daar staat ie dus ook, tussen de rest. Check ff anders de site www.ateliervanlieshout.com staan nog meer erg interessante projecten op
jongens een 164 is toch altijd een kippehok geweest laten we nou eerlijk zijn
Oeps Forza reageert niet meer....Ik persoonlijk zou het pas kunst vinden als ze 1 van die kippen in de Alfa het circuit op zouden laten gaan met de 164.. en Schummi zouden verslaan![]()
Aan de andere kant... zitten er af en toe toch wel kippen zonder kop op het circuit
![]()
Groetjes Saskia
Miep....Miep......Ik persoonlijk zou het pas kunst vinden als ze 1 van die kippen in de Alfa het circuit op zouden laten gaan.[
...en wie in die kip heeft gezeten....daar ben ik weer. zat net een kip te eten. en moest daarna even bij de dokter langs om een stukje roest uit mijn maag te laten halen! 3x raden waar die kip in gezeten heeft.![]()
![]()
33 SWdaar ben ik weer. zat net een kip te eten. en moest daarna even bij de dokter langs om een stukje roest uit mijn maag te laten halen! 3x raden waar die kip in gezeten heeft.![]()
![]()
Nee Nee33 SWdaar ben ik weer. zat net een kip te eten. en moest daarna even bij de dokter langs om een stukje roest uit mijn maag te laten halen! 3x raden waar die kip in gezeten heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()