Geinig hoor, wellicht dat ieder aan zijn kant denkt dat het een halve ovaal is en er telkens nieuwe auto's voorbijkomenAnders snappen de toeschouwers het niet meer...
enne in de VS racen ze nog met carbs. maar ja in de Vs willen ze ook graag zo'n ovaaltje rijden.....
You know too much........"Wat eerst een stel backfires had geleken, bleek ontvlammende olie te zijn die via de voorste krukaskeerring de motorruimte in een fijne mist had gehuld...."![]()
"...een losschietend dopje op het inlaatspruitstuk en een vlam daaruitschietend had de mist doen ontvlammen. De minder dan professionele aanpassingen aan wat eerst goed was, hadden geleid tot een tragisch incident alsmede het losgeraken van de Alfa badges waarmee de ware identitiet van de auto (Fiat 124) onthuld werd. Bertone rijders zuchtten van oplichting toen het plastic gevaarte een niet-Alfa bleek en reeds de ondergaande zon tegemoet reed."
Tja, de beruchte Noord-Hollandsche Kevlar Tarantula he ?Ik wil dat sterke spinnenweb wel eens zien!
Anders snappen de toeschouwers het niet meer...
enne in de VS racen ze nog met carbs. maar ja in de Vs willen ze ook graag zo'n ovaaltje rijden.....
Er van uitgaande dat de T.S. injectiemotoren in de 75's zitten, lag dit niet alleen aan het vermogen dacht ik zo.Ja die Bertone destijds was een zwakte bod..... wat ook zwak was is dat die TS injectie motoren ons niet bij konden houden...Carbs. zijn toch gewoon een zwakte bod?? Met als motto:"als het niet snel is dan maar meer geluid?"![]()
De echt snelle motoren rijden met injectie daar valt meer mee te winnen....
carbs is duur als je meer wilt (denk maar aan de prijs van 45 mm's)
nog nieuws?!
Om daar nou meerdere topics voor op te rakelen...gezocht foto's TS carburateur.
jij weet te motiveren zeg!!Leraar.
Door alleen voorgeschreven software? Ik zou een serieus overwegen andere nokken te nemen en een chip op maat als je een sterkere moter wilt.mooi he al die veranderingen !!!!!
of je houd je TS blok standaard met ontsteking en computer en je bent heeeel wat minder munten kwijt en toch een beest van een motor.