Bedankt voor jullie reacties! @Maarten, heb beide boeken bij Bol gevonden en besteld! Bedankt!
Tja welke model is het mooiste, is inderdaad heel persoonlijk, daar ben ik dan ook nog niet uit. Ik wil graag de 1750 of 2000 wegens de pk’tjes... Ik zou het liefst ook een auto kopen waar niet al te veel aan is veranderd, vandaar ben ik voor mijzelf niet zo op zoek naar juniors met een 2l motor… heb zelf eens een GTI motor in een carb golf (ja sorry ik heb vroeger een golf gehad

) gestopt, en ik bleef maar sleutelen! En als iemand anders het heeft gedaan heb je helemaal geen idee waar je moet beginnen of welke onderdelen je moet kopen als er iets kapot gaat… Het liefst koop ik ook een alfa met originele lak, al moet ik hem zelf laten overspuiten, maar dan weet ik tenminste dat er geen frankenstein onder de lak zit

Heb veel nachtmerrie verhalen gehoord.
Ik weet het, heel kieskeurig, misschien realiseer ik me niet hoe zeldzaam ze ondertussen zijn…
En de prijs… tja 15k vind ik ook te veel, plaatwerk en onderdelen prijzen kunnen wel heel hoog zijn, maar kijk naar de prijzen van de Giulia’s, die is pas echt onderschat, en die onderdelen prijzen moeten toch het zelfde zijn!? Blijft een vraag en aanbod kwestie. Ik ga rustig op zoek,
@jasparon dat ziet er inderdaad uit op wat ik zoek, over twee weken ben ik een week vrij, ga dan eens snel kijken.
Deze ziet er ook heel goed uit, en maar met 12k km!:
http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=8131127