Ik vind dat het SCARB register voor de alfa 155 wel degelijk in dit topic thuis hoort hoor. Mocht dat niet zo zijn, wie in het SCARB bestuur kan ik dan vragen stellen over het SCARB 155 register?hoop dat we het nu weer over auto's kunnen hebben?
Ik vind dat het SCARB register voor de alfa 155 wel degelijk in dit topic thuis hoort hoor. Mocht dat niet zo zijn, wie in het SCARB bestuur kan ik dan vragen stellen over het SCARB 155 register?hoop dat we het nu weer over auto's kunnen hebben?
Ik vind dat het SCARB register een apart forum moet hebben, het ARTC bestuur heeft niets met het beheer van een forum voor een SCARB register te maken en ik kan voorbeelden te over geven waarbij ze zich wel met het huidige forum bemoeid hebben.harry is de aangewezen persoon. Hij is de registerleider. Als je vragen hebt mbt het 155 register van de Scarb kun je je tot hem richten lijkt mij. Het Scarb register staat los van de ARTC. Maar het Register en het Artc hebben wel hetzelfde forum. Dat er mensen problemen hebben met doorgeven van bepaalde gegevens is begrijpelijk. Volgens mj moet daar echt wel wat aan te doen zijn.In deze tijd waarin je bijna alles online kan vinden lijkt het me alleen wel onwenselijk als de gegevens voor iedereen zichtbaar zouden zijn. Ik vertrouw harry volkomen wat betreft de registratie gegevens van mijn 155. Anderen zijn vrij om er wel of niet voor te kiezen hun 155 te registreren.
Wat heeft het ARTC bestuur dan met het register te maken? Ik vind dit een hele onduidelijke uitspraak.Het ARTC staat buiten de bestuursleden los van het 155 register
Volgens mij zit het anders in elkaar... Je kunt lid worden van het ARTC zonder lid te zijn van SCARB. Als je je met je 155 wilt aansluiten bij het SCARB 155 register dien je wel lid te zijn van SCARB, maar hoef je geen lid te zijn van het ARTC. Dit staat ook in de regelementen van het ARTC: "1. Lidmaatschap van de ARTC 155 staat open voor elke bezitter van een Alfa Romeo 155 ongeacht de uitvoering of bouwjaar. Om ook aan de 155 register evenementen mee te doen welke georganiseerd worden door SCARB is SCARB lidmaatschap een vereiste."Volgens mij is het ARTC als club in z'n geheel toe getreden tot het SCARB, waardoor er meteen een register ontstond. Waarom moet er dan nóg een register komen ?
En hoe weet ík dat ? Is dit topic dan een voortborduursel van/uit een ander topic ?Het punt dat Whizzman probeert te maken is (in mijn optiek althans) het volgende: in de huidige situatie kan/wil een aantal (geroyeerde en/of vrijwillig vertrokken) ex-ARTC-ers zich niet aanmelden als registerlid omdat het register geleidt wordt door een ARTC-bestuurslid. En daar gaat dus deze discussie over...![]()
dus geniet ik nu een klein weekje van een framboos kleurige 155.
Het was mijn vriendin die mij er op wees: "Oh wat een schattige Alfa, een 'framboosje'dus geniet ik nu een klein weekje van een framboos kleurige 155.
Die heb ik nog niet gehoord
Groetjes,
Marc
Zal het wel even uitleggen, ken de geschiedenis toch:
Ooit hebben de eerste 155 liefhebbers zich verenigd in een internet club, genaamd BART (Black Alfa Romeo Tuning). Na verloop van tijd is de naam algemeen gemaakt in Alfa Romeo Tuning Club 155 (ARTC155). Op enig moment zijn de 155-liefhebbers aangesloten bij de scarb als 155-register, maar mochten de bestaande en bekende naam aretc155 blijven hanteren. Bij de Scarb is de artc naam gewoon het 155-register.
Het artc/155-register heeft als doel om alle 155-rijders te plezieren met een forum, meetings etc , u weet wel.
Helaas zijn er een paar huisregelsen sommigen vinden dat niet leuk, willen geen chassisnummers doorgeven, beetje stemmingmakerij en provoceren etc. , nou moderaters van de artc-155-register blijken niet zo moeilijk, die zeggen op een gegevens moment, nu is het mooi, dus banned.
Dat valt niet altijd in goede aarde en dan zie je deze mensen op andere algemenere fora (niet typespecifiek) reageren. Dus willen ze weten hoe het zit met privacy, en of alles wel legaal is, goed begrijpelijk allemaal enigszins, maar niet helemaal gepast in ogen van anderen
*deze reply schetst alleen de geschiedenis tot zover in een notendop voor lezers die even niet 1,2,,3 begrijpen waar het allemaal over gaat*
Ik schets alleen de geschiedenis, en geef hier geen mening of bans terecht zijn etc.
*don't kill the messenger*![]()