Qua Alfa's viel mij vooral de enorme hoeveelheid 159's op, ga zo door! Oudere Alfa's heb ik niet al te veel gezien, wel 1 33 type 1 en 1 33 type 2, een bloedmooie zilveren Alfetta QO,een Giulia op het terrein van de dealer in Pisa en een 2600 Sprint in restauratie op het terrein van de dealer in Modena. Ook nog een zeer mooie Delta Integrale EVO, een Lancia Prisma en vooral veel Lancia Musa's gezien, leuk om te merken dat die auto het in Italië enorm goed doet.
Afgelopen maandag hebben we het Museo Storico bezocht, het was druk (6 mensen deze keer,voor mij een record

Overigens gaf de aanblik van het terrein in Arese een enorm triest gevoel, weer een stuk historie dat gaat verdwijnen. Verlaten, overal groeit het onkruid en de planten tussendoor, alleen een klein stukje van de motorenfabriek ziet er nog redelijk goed uit. Wij hebben er meerdere rondes gelopen, overal door de hekken loerend, maar er resteert niets meer behalve de gebouwen. Verbluffend is overigens dat de verroeste poorten nog op afstand gewoon bediend kunnen worden (helaas voor de slopers, ik had dus liever gezien dat de poorten niet meer gewerkt hadden....)
Hieronder een paar foto's, veel kijkplezier.