kroehlur

Re: RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 15:37

Niet verwonderlijk, er is hier in de regio (Amersfoort) laatst een enquete gehouden over het mooiste automerk-logo... drie keer raden welk merk het mooiste logo had ;)
VW? 8)
Nog 2 keer raden ;)
Weet ik het :!:

BMW?

Jorix

RE: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 15:52

Hint: Hij staat hier tussen:
Afbeelding

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

wo apr 13, 2005 17:25

Tja dit wordt wel erg moeilijk Jorix.
Nou motten we tussen 5 verschillende automerken kiezen. :roll:

Lorenzootje

Re: embleem gejat !!!!

wo apr 13, 2005 18:38

IK moet even mopperen tegen gelijkgestemden !!!!!!!!!!!!!!!!

Vanochtend bij mijn 155 zie ik dat een of andere lamstraal het embleem van mijn kofferbak er bruut heeft afgebroken.
Vele van jullie zal dat overkomen zijn, maar man wat ben ik link zeg, die mentaliteit als ik zo,n jong zie gaat ie zonder meer dineren door een rietje, blijf met je poten van andermans spullen af .
Kan ik weer zo'n ding gaan halen (kassa en monteren met het risico dat ie morgen weer weg is ,. ik denk er over een niet draaibaar embleem er op te maken , je kan dan wel niet bij je slot maar jatten wordt lastiger.
En de pliesie ? "Meneer daar gaan we echt geen verbaal voor opmaken kijk maar of er bij de buren ook gejat is".
JONG??? Daar bedoel je mee, de jeugd? Meteen er van uit gaat dat een jong iemand dat logo eraf heeft gehaald. De jeugd heeft het weer gedaan, dat is makkelijk zeggen, geef ons maar weer de schuld. Ik geef toe, 9 van de 10 keer is het ook de jeugd, maar dat weet je niet zeker, het kan natuurlijk net zo goed een oude lamstraal zijn geweest. Dus oppassen met je uitspraken :evil:

steven

wo apr 13, 2005 19:23

Lorenzootje

Leren lezen !
Er staat zo'n jong zonder enige leeftijds aanduiding, kan dus in principe iedere leeftijd zijn is dus generaliserend voor een ieder ongeacht leeftijd.

En de praktijk wijst nu eenmaal uit dat het inderdaad in 99 van de 100 gevallen jongeren zijn , daar kan ik ook niets aan veranderen.
Dus oppassen met mijn uitspraken : Gaan we dreiguh ? :wink:

Danny
Guru
Guru

wo apr 13, 2005 19:33

Van mijn 33 zijn ook ooit eens de emblemen gejat.
De politie nam mijn aangifte wel serieus,er waren veel meer emblemen gejat(zelfs van een skoda verderop slechte smaak)
2 weken later werden er een paar jochies opgepakt die in totaal 160 emblemen hadden gejat en ik kreeg een telefoontje dat ik op het bureau mijn emblemen kon ophalen.
Nou lagen er wel 15 alfa emblemen welke is nou van mij?
Heb de 2 mooiste eruit gezocht :wink:
Alfa historie:sud 1.5ti, 33 1.5qv, 33 1.5ti, 33 1.7qv, 75 1.8 carb, 75 1.8ie, 75 indy, 33 imola, 33 1.7 16v sqv(Stef Visser getuned), 155 1.8ts,giulia 2.1 ltr 164 super nu 156SW en 159 sw
SCARB nr 697

Rene1965

wo apr 13, 2005 20:21

Wat een gehuil om een gejat embleem zeg, waar praat je over. Ik zou het ook niet leuk vinden en erg kwaad worden (is van mijn Alfa ook al eens gejat!), maar om dit nu zo opgeblazen op dit forum te zetten is wel erg overdreven.
Als de liefde van je Alfa Romeo zo groot is wordt de reaktie bijna eng (met rietje voeden???)
Er zijn toch wel ergere dingen die je kunnen overkomen, dacht ik.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo apr 13, 2005 20:30

(met rietje voeden???)
Er zijn toch wel ergere dingen die je kunnen overkomen, dacht ik.
Ja. Een krik tegen je tronie krijgen bijvoorbeeld. En dat zou zo'n vandaal nou eens live mogen meemaken mocht 't mijn auto zijn.

Sorry voor diegenen die er anders over denken, maar ik kan Steven voor 110 % begrijpen. Van andermans spullen blijf je af. :evil:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Egbertone
Guru
Guru

wo apr 13, 2005 20:30

Tja.... het is en blijft diefstal van andermans eigendom...

Moeten we dat tegenwoordig maar normaal vinden dan? Zijn we als maatschappij zo ver afgezakt??

Omdat er ergere dingen zijn.... er zijn altijd ergere dingen!!

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 13, 2005 20:32

Ik snap het precies dat je zo kwaad wordt..ik zou zelf ook verschrikkelijk kwaad worden :evil: Hij had van mij dat logo mogen houden....inslikken :wink:
Ze moeten gewoon met hun klauwen van andermans spullen afblijven.. :evil:

Dinky Boy
Miniaturista

wo apr 13, 2005 20:38

Tja.... het is en blijft diefstal van andermans eigendom...

Moeten we dat tegenwoordig maar normaal vinden dan? Zijn we als maatschappij zo ver afgezakt??

Omdat er ergere dingen zijn.... er zijn altijd ergere dingen!!
Klopt, dat embleem doet er op zich niet zoveel toe. Maar wel het feit dat een grote groep simpelweg z'n poten niet kan thuishouden en dat we dat maar normaal moeten gaan vinden. Als we dat nu al normaal vinden, wanneer gaan we onze schouders ophalen als er zo'n imbeciel stoeptegels van een viaduct gooit of een emmer met grint aan een spoorwegviaduct hangt? En dat allemaal als 'tijdverdrijf'...

Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice

wo apr 13, 2005 20:38

Ik snap dat je nogal kwaad word, maar gedane zaken nemen geen wederkeer.
Het is nu eenmaal bekend dat Alfa in de hoogste regionen staat van het lijstje van logogappers.
Het is en blijft vet balen, maar goed......het is een logo.
Kon erger afgelopen zijn zoals de ruiten inslaan, deuken erin trappen of de boel bekrassen.
En precies zoals bert al zegt, ze moeten met hun klauwen van andermans bezit afblijven. :evil:
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo apr 13, 2005 20:41

Klopt, dat embleem doet er op zich niet zoveel toe. Maar wel het feit dat een grote groep simpelweg z'n poten niet kan thuishouden en dat we dat maar normaal moeten gaan vinden. Als we dat nu al normaal vinden, wanneer gaan we onze schouders ophalen als er zo'n imbeciel stoeptegels van een viaduct gooit of een emmer met grint aan een spoorwegviaduct hangt? En dat allemaal als 'tijdverdrijf'...
=D> =D> =D> =D>
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Boxer4ever(t)
Member
Member

wo apr 13, 2005 20:42

Het is wel een feit dat het Alfa-logo het vaakst wordt gestolen omdat het door veel mensen als het mooiste wordt beschouwd.
Ik vind het alleen het mooist staan op de auto!

Laat ze toch met hun fikken van andermans spullen afblijven!
Er gaat niets boven de Boxerroffel!
Hou die motor in ere!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”