Weet ik hetNog 2 keer radenVW?Niet verwonderlijk, er is hier in de regio (Amersfoort) laatst een enquete gehouden over het mooiste automerk-logo... drie keer raden welk merk het mooiste logo had

BMW?
Weet ik hetNog 2 keer radenVW?Niet verwonderlijk, er is hier in de regio (Amersfoort) laatst een enquete gehouden over het mooiste automerk-logo... drie keer raden welk merk het mooiste logo had
JONG??? Daar bedoel je mee, de jeugd? Meteen er van uit gaat dat een jong iemand dat logo eraf heeft gehaald. De jeugd heeft het weer gedaan, dat is makkelijk zeggen, geef ons maar weer de schuld. Ik geef toe, 9 van de 10 keer is het ook de jeugd, maar dat weet je niet zeker, het kan natuurlijk net zo goed een oude lamstraal zijn geweest. Dus oppassen met je uitsprakenIK moet even mopperen tegen gelijkgestemden !!!!!!!!!!!!!!!!
Vanochtend bij mijn 155 zie ik dat een of andere lamstraal het embleem van mijn kofferbak er bruut heeft afgebroken.
Vele van jullie zal dat overkomen zijn, maar man wat ben ik link zeg, die mentaliteit als ik zo,n jong zie gaat ie zonder meer dineren door een rietje, blijf met je poten van andermans spullen af .
Kan ik weer zo'n ding gaan halen (kassa en monteren met het risico dat ie morgen weer weg is ,. ik denk er over een niet draaibaar embleem er op te maken , je kan dan wel niet bij je slot maar jatten wordt lastiger.
En de pliesie ? "Meneer daar gaan we echt geen verbaal voor opmaken kijk maar of er bij de buren ook gejat is".
Ja. Een krik tegen je tronie krijgen bijvoorbeeld. En dat zou zo'n vandaal nou eens live mogen meemaken mocht 't mijn auto zijn.(met rietje voeden???)
Er zijn toch wel ergere dingen die je kunnen overkomen, dacht ik.
Klopt, dat embleem doet er op zich niet zoveel toe. Maar wel het feit dat een grote groep simpelweg z'n poten niet kan thuishouden en dat we dat maar normaal moeten gaan vinden. Als we dat nu al normaal vinden, wanneer gaan we onze schouders ophalen als er zo'n imbeciel stoeptegels van een viaduct gooit of een emmer met grint aan een spoorwegviaduct hangt? En dat allemaal als 'tijdverdrijf'...Tja.... het is en blijft diefstal van andermans eigendom...
Moeten we dat tegenwoordig maar normaal vinden dan? Zijn we als maatschappij zo ver afgezakt??
Omdat er ergere dingen zijn.... er zijn altijd ergere dingen!!
Klopt, dat embleem doet er op zich niet zoveel toe. Maar wel het feit dat een grote groep simpelweg z'n poten niet kan thuishouden en dat we dat maar normaal moeten gaan vinden. Als we dat nu al normaal vinden, wanneer gaan we onze schouders ophalen als er zo'n imbeciel stoeptegels van een viaduct gooit of een emmer met grint aan een spoorwegviaduct hangt? En dat allemaal als 'tijdverdrijf'...