Dat plastic rommel vin ik maar niks, jammer dat de nieuwe geen lust voor het oog meer is.

Hopelijk krijgt dat ding wel een Alfa-geluid en geen eentonig duits geluid.

Buiten Nederland zijn dit geen voorspellingen, maar is het reeds zo. In Italië is in deze klasse zeker 90% al met dieselmotor.Voorspellingen zijn dat binnenkort meer dan 50% van alle verkochte auto's met dieselmotoren
zijn uitgerust. Alfa Romeo wordt voor het overgrote deel aan zakelijke rijders verkocht en met name Alfa 's met dieselmotoren.
De diesels van Alfa zijn inderdaad goed. De huidige 4-cilinder benzinemotoren zijn best aardig, maar kan nog beter. Als 50% van de verkoop diesel is, dan is de andere 50% benzine (waterstofaandrijving levert Alfa nog nietHet zwaartepunt ligt nu terecht bij dieselmotoren en die zijn
fantastisch.
Dit is zeer afhankelijk van het gebruik. Zakelijk gebruik, beetje tokkelen op de snelweg: diesel is prima, misschien nog aangenamer dan benzine.Diesel versies reden al beter dan de benzineversies bij de 156 (GTA uitgezonderd).
Leef met je mee. Geven ze die dingen gratis aan bobo's die toch geen Alfa kopen.Das Italiaanse marketing....
Story:
Ik liep op Monza naar de stand van AR... beetje mijn stand toch??? Ik wilde een keycord van Autodelta kopen... netjes vragen, maar kon niet was voor genodigde... ik naar de gasten tent me netjes voorstellen en uitleggen dat ik ook zo'n keycord wilde kopen. er liepen duizende mensen met zo'n ding dus dat moest kunnen... Nope... alleen voor gasten en genodigde.. ik nog uitleggen dat ik net een nwe 147 trofeo gekocht had.. lid was vd alfaclub nederland en daar 't een en ander voor deed..nope.. dat ik de 147 van pilota Dennis op de baan breng...nope... dat ik 4 Alfa's heb...nope.. dat ik Carlos Chiti aanbid..nope... dat ik vice kampioen geworden ben met Dennis in NL... waar??... nope...
Dat ik het eigenlijk spuugzat ben om te bedelen ... name youre price!
nope...
tja netjes blijven he..
Kom ik terug bij de tent, vertel ik dat hele verhaal tegen oa Pepijn... Zegt i eigenlijk wat er precies aan de hand is:
Je bent geen klant en geen promotor van Alfa.. ze denken ook wat moet die gekke hollander nou met een Keycord van Autodelta??? Waarom koopt i een Alfa?? Doen wij Italiaanen ook niet, wij exporteren ze en kopen zelf dure BMW's en Audi's...
Conclusie:
Zo gaat Janno naar de bliksem...
Open youre eyes....
En als je op tv het Amerikaanse leger in Irak in actie hebt gezien, dan heb je toch al gauw meer vertrouwen in een paar Italiaanse boswachtersAls zoiets in Amerika zou afspelen dan zal het komplete leger uit irak komen om iedereen te beschermen en in italie doen ze dat met boswachters.