van G
Guru
Guru

Re: Is het alweer lente?

za mar 26, 2005 00:55

Nu het weer lente is, is de enige echt bedreigde vogelsoort mijn Tweety, want deze week heb ik meerdere malen mijn wagentje moeten afspoelen omdat hele roedels vogels en hele kuddes andere soorten gevleugeld ongedierte het nodig vinden om mijn wagentje volledig onder te sch**ten.
Maar okee, genoeg cynisme, wat in godesnaam kan ik doen tegenover onze zeer productieve gevederde vrienden die blijkbaar geen boodschap hebben aan onze fraaie bolides en de gehele wereld als een groot toilet zien?

Grtz,

Aad
Al die poep je auto das nie prettig :!:

Afbeelding

:mrgreen: :biggrin: :mrgreen: Of was dit niet jou 155 :mrgreen: :biggrin: :mrgreen:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

matra sports
Guru
Guru

RE: Is het alweer lente?

za mar 26, 2005 06:43

In Duitsland is het nog veel erger door de Groenen. Als daar een viswedstrijd is mag de gevangen vis niet effe in een leefnet en daarna weer terug het water in gezet worden .
Dierenkwelling noemen ze dat. Nu moet je iedere gevangen vis kapotsteken en afgeven zodat íe naar de Zoo kan.......... [-X :evil:

In nederland zijn de Aalscholvers beschermd. Dus wat er nu is gebeurd dat de hele visstand in het kanaal naar de haaien is. Alles opgevreten. Geen beet meer gezien. Gelukkig zijn deze scholvers nu naar Luik gevlogen om daar de boel leeg te vreten. ...
Als je ziet dat er in de winter een klein wak is waar nogal wat vis bij elkaar zit en er komen 30 van die krengen die effe alles wegvreten.... Maar de mens kan er ook wat van. Als de vissen paaien komen de speedboten van die arrogante hemd student dassen zodat alle eitjes weggevaagd worden...... Ik heb eens een middelvinger opgestoken, en je raad het al.....Afbeelding Ach zegt de politie ... pleziervaart....Afbeelding :? :evil: :!:

een ander voorbeeld waar ik me aan stoor is als ik op de mountainbike wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat omdat kollega fietsers het hebben verziekt.....

ik weet eigenlijk njet of dit verhaaltje hier thuishoort, maar het moest op de vroege ochtend effe druit..... :wink: xcuses.

zo, nu lekker knutselen !

Enne succes met het verjagen van die vogels. Je kunt zilverpapier ophangen her en der. Helpt !

groeten
jos
Laatst gewijzigd door matra sports op za mar 26, 2005 06:47, 1 keer totaal gewijzigd.

matra sports
Guru
Guru

Re: RE: Is het alweer lente?

za mar 26, 2005 06:46

sorry twee keer gepost

Egbertone
Guru
Guru

za mar 26, 2005 09:33

Yo Aad,

En dan te bedenken dat over twee weken de vliegende olifanten ook weer uit hun winterslaap ontwaken :mrgreen:

Maar ehhh... ff serieus, jij doet het goed hoor, paar flessen water en wat doeken om het gelijk weg te vegen.

"..What more can you do?"

Uiteraard goed in de wax zetten! Kan je wel een keer op het gemak bij mij in de "Bertschuur" doen. Morgen ben ik er weer tussen 11 en 4, je weet het te vinden.
Heb ook nog wel wat waxproducten welke je kan gebruiken (Mer, Commandant 7, Turtle)

Doix

za mar 26, 2005 13:12

Als ik niet te veel complicaties heb, kom ik zeker even langs! :oops: :wink:

Grtz,

Aad

Ennuh, van G, gelukkig is dat niet mijn 155 met die grote hoop erop, al zou ik wel heel erg de drang voelen om deze Alfa te redden van de vernietigende en in mijn ogen totaal onzinnige zuurwerking van dit uitscheidings-product..... 8) **pakt al de flessen water**

Grtz,

Aad

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”