In Duitsland is het nog veel erger door de Groenen. Als daar een viswedstrijd is mag de gevangen vis niet effe in een leefnet en daarna weer terug het water in gezet worden .
Dierenkwelling noemen ze dat. Nu moet je iedere gevangen vis kapotsteken en afgeven zodat íe naar de Zoo kan..........
In nederland zijn de Aalscholvers beschermd. Dus wat er nu is gebeurd dat de hele visstand in het kanaal naar de haaien is. Alles opgevreten. Geen beet meer gezien. Gelukkig zijn deze scholvers nu naar Luik gevlogen om daar de boel leeg te vreten. ...
Als je ziet dat er in de winter een klein wak is waar nogal wat vis bij elkaar zit en er komen 30 van die krengen die effe alles wegvreten.... Maar de mens kan er ook wat van. Als de vissen paaien komen de speedboten van die arrogante hemd student dassen zodat alle eitjes weggevaagd worden...... Ik heb eens een middelvinger opgestoken, en je raad het al.....

Ach zegt de politie ... pleziervaart....
een ander voorbeeld waar ik me aan stoor is als ik op de mountainbike wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat omdat kollega fietsers het hebben verziekt.....
ik weet eigenlijk njet of dit verhaaltje hier thuishoort, maar het moest op de vroege ochtend effe druit.....

xcuses.
zo, nu lekker knutselen !
Enne succes met het verjagen van die vogels. Je kunt zilverpapier ophangen her en der. Helpt !
groeten
jos