Ik ben geen lid meer sinds het nieuwe jaar. Redenen: Tijdgebrek en het veraf zijn van bijna alle evenementen. Dit is bijna niet combineerbaar met de rest van ons gezin. Die hebben namelijk ook andere interesses. Dus dan moet ik vaak alleen, en dat wil ik niet omdat ik de schaarse tijd ook een deel bij mijn gezin wil doorbrengen.
Let wel een van de redenen om lid te worden was dat ik meer mensen zou leren kennen via evenementen. Dit is enkel gelukt via het forum. En als ik een keer op Zandvoort kan komen (2006) hebben de meeste mensen geen tijd….(behoudens enkelen (Yuri!) waarvoor dank). Voor mij was het SS 2006 communicatief een domper (niet de autos en het evenement maar de communicatie en de contacten).
Nou had ik nog lid kunnen blijven voor het klaverblaadje (want dat is top) maar ik ben al lid van een blad en twee vind ik teveel. Mischien volgend jaar weer..?
Dus geen lid meer:
- evenementen voor ons te ver weg en daardoor helaas niet combineerbaar vanwege de schaarse tijd en andere interesses;
- korte contacten op evenementen;
- kreeg op het SS een raar gevoel. Een kleine groep kent elkaar door en door (redenen?)en de rest….daar pas ik voor. Met andere woorden de toegankelijkheid is ver te zoeken. Let wel dit is op basis van 1 evenement en een persoonlijk gevoel wat ik erbij kreeg. Mischien was het ook omdat ik alleen was, je loopt er dan wat verloren bij….
Wat betreft de contacten vind ik het forum wel een uitkomst, gelijkgestemden vinden hier altijd wel aansluiting. Ik zou dan ook graag een keer op een forummeeting willen komen, als het natuurlijk uitkomt kwa tijd...