jer
Full Member
Full Member

RE: Stormschade , wie???

zo jan 21, 2007 23:43

tja, heb wel gek gekeken toen ik hoorde dat door het hele land de bussen naar binnen moesten, wij hebben met tram en bus tot einde 'normale' dienst gereden en ik zat maar te hopen dat er op de laan van meerdervoort een boom op de rails zou vallen, maar pech gehad :?

wel een boom boven op een bus van ons gevallen www.htmfoto.net/foutos/915-boompje.html , maar dat was ver van mijn lijn af, het enige was dat het erg rustig qua passagiers was en toen ik naar huis toe ging waaide het al een stuk minder (half 2 's nachts)
Laatst gewijzigd door jer op zo jan 21, 2007 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
insta: @Black_dragon_159sw

159 1.8 mpi sw Daily
147 1.6 TS
33 1.7i 8v ProjectAR33

#33 1.3s #146 1.4 #146 1.6 #156 1.8 sw

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Stormschade , wie???

zo jan 21, 2007 23:44

tja, heb wel gek gekeken toen ik hoorde dat door het hele land de bussen naar binnen moesten, wij hebben met tram en bus tot einde 'normale' dienst gereden en ik zat maar te hopen dat er op de laan van meerdervoort een boom op de rails zou vallen, maar pech gehad :?

wel een boom boven op een bus van ons gevallen p://www.htmfoto.net/foutos/915-boompje.html, maar dat was ver van mijn lijn af, het enige was dat het erg rustig qua passagiers was en toen ik naar huis toe ging waaide het al een stuk minder (half 2 's nachts)
www.htmfoto.net/foutos/915-boompje.html

:wink:

jer
Full Member
Full Member

RE: Stormschade , wie???

zo jan 21, 2007 23:45

je was te snel.........was al bezig met corrigeren

(toch maar wat sneller worden)
insta: @Black_dragon_159sw

159 1.8 mpi sw Daily
147 1.6 TS
33 1.7i 8v ProjectAR33

#33 1.3s #146 1.4 #146 1.6 #156 1.8 sw

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Stormschade , wie???>update.

ma mar 12, 2007 09:45

Update; Nadat de offerte die de aannemer had gemaakt voor herstel (én afvoeren asbest!) was gearriveerd toch maar ff de verzekering gebeld: Weten jullie zeker dat er niet even een expert moet kijken , dr staat nl een bedrag van bijna 5 cijfers onder de streep... :shock:
Ja dat was dan toch wel een goed idee.
Nah, expert geweest en de schade bekeken. Hij heeft dan tel overleg gehad met de aannemer >was akkoord om te beginnen.
MAAR: Asbest verwijderen (de beschadigde platen die er nog op lagen) mag de aannemer zelf niet doen> moet een speciaal bedrijf doen. En die moeten een 'sloopvergunning' hebben van de gemeente.... :twisted:
Dus kwam er een vent (samen met de aannemer) om een milieu rapport te maken (in 3-voud, ja echt =; ) Dit rapport werd ingediend bij de gemeente en zou 'binnen 12 weken beantwoord worden'.. Toen ik hiervan kennis nam heb ik direct de aannemer gebeld en m gezegd dat nog eens 12 weken regen en wind in de loods geen optie was....Aannemer is daarop wezen babbelen met de verantwoordelijke kantoorklefjoker bij de gemeente en zie; ze mochten starten. Wel kwam er vorige week nog weer een andere pennenlikker om een sample van het asbest...Je hebt toch een rapport vroeg ik? Ja maar het sampletje moet getest worden in een lab om de broosheid/ouderdom vast te stellen .Aan de hand daarvan zal dan worden besloten of er aanvullende veiligheidsmaatregelen nodig zijn.... :? :? :?
Maar wat schetst mijn verbazing; zonder verdere aankondiging of wat dan ook stond er hier vanochtend opeens een ploeg volk met busjes /douche/grooooooote kraan etc voor de deur>we gaan t asbest eraf halen...! :lol:
Gebied rondom de loods is no ook een 'no go area ' :lol: ;afgezet met geel schriklint met daarop de dreigende tekst'asbest'...
Miljeu, kwou dat ik het had uitgevonden.... :cry:
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

van G
Guru
Guru

RE: Stormschade , wie???>update

ma mar 12, 2007 10:56

we gaan t asbest eraf halen...!
Alles :?: of alleen rond de gaten :?:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Stormschade , wie???>update

ma mar 12, 2007 11:26

we gaan t asbest eraf halen...!
Alles :?: of alleen rond de gaten :?:
Alleen de beschadigde delen. De rest mankeert niks en is derhalve nog gewoon 'dakbedekking uit de 60er jaren' :lol: Niks meer ,niks minder..Voornoemd gezeik begint pas als t afgevoerd/verwerkt moet worden...
Afbeelding
Afbeelding

Grtz,fRank

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 12, 2007 13:11

Nog ff wat; de mannen die het asbest verwijderen (jawel mannen in witte pakken>check!) zijn dus volledig 'ingeseald' en dragen persluchtmaskers. De ingehuurde kraanmachinist (op pakweg 20m afstand in het glazen cabinetje); raampjes open want voorjaar,in een t-shirtje, sjekkie in de linkermondhoek>asbest gevaarlijk?neuh hoor... :?
Muljeu: de kraan heeft zo'n 2,5 uur stationair staan draaien terwijl de mannen in de bak op het dak bezig waren>om deze gondel te bewegen was geen verhoging van het motortoerental nodig...Tót t moment dat ze klaar waren en de bak terug richting moeder aarde mocht>toen moest ie ff brullen...Wat dit torretje aan onverbrande brandstof/verzamelde olie uitbraakte :shock: :shock: Daar worden ze in Kyoto echt niet goed van... :lol:
Moraal: Asbest verwijderen met een kraan is slecht voor t milieu... :mrgreen:

Grtz,fRank
Laatst gewijzigd door frankalfa op ma mar 12, 2007 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 12, 2007 13:11

Hopelijk staat die kraan goed afgestempeld, af en toe willen die apparaten nog wel eens omkukelen...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 12, 2007 13:12

Hopelijk staat die kraan goed afgestempeld, af en toe willen die apparaten nog wel eens omkukelen...
Nieuwe loods>check..... 8)
Grtz,fRank

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 12, 2007 15:14

Nieuwe loods>check..... 8)
Grtz,fRank
En nieuwe auto's + van knollegem :!: 8)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

BOR
Advanced Member
Advanced Member

ma mar 12, 2007 15:19

met permissie van de mod :?: even off-topic:
wat moet ik mij voorstellen bij van knollegem: ne streetreeser of eerder een type zeeuws trek(haak)beest ??
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 12, 2007 15:22

Eerder 't laatste...hoe ie d'r precies uit ziet, weet ik ook niet :lol:

is 't paard van Frank's vriendin :wink: (toch ?)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma mar 12, 2007 20:20

Ondertussen zijn kl##tz#kken van verzekeringsmaatschapij ALGEMENE ZEEUWSE bij diele nog niet eens de schade op komen nemen..

Toen ik de betreffende meneer verzocht om mijn polis op te schorten zodat ik me bij een van hun conculega's kon aanmelden,
sprak hij de wens uit dat mijn zaak zou afbranden al dan niet met zijn hulp. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma mar 12, 2007 21:04

Afbeelding
Amaai, da's pas een groot spel :P
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 12, 2007 21:05

Ondertussen zijn kl##tz#kken van verzekeringsmaatschapij ALGEMENE ZEEUWSE bij diele nog niet eens de schade op komen nemen..

Toen ik de betreffende meneer verzocht om mijn polis op te schorten zodat ik me bij een van hun conculega's kon aanmelden,
sprak hij de wens uit dat mijn zaak zou afbranden al dan niet met zijn hulp. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Maar dan moet-ie toch juist uitkeren, en nog de bak in op de koop toe! :wink:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Terug naar “Het Forum Café”