@164Q4
Volgens mij heeft de Mazda waar hij vanaf komt wel een bypass ventiel, er zit in ieder geval wel een aansluiting voor op de aanzuigkant van de compressor. Bij de compressor zat geen poelie, maar er zou dus een poelie met een elektro-magnetische koppeling op moeten komen? dat is niet zo heel handig om zelf te moeten maken..
1.2 liter per omwenteling en max 15.0000 tpm, dat klinkt als...

Ongeveer dezelfde grootte als een Eaton M62 dan.
overbrengings verhouding 2.14 op 1 (15.000 : 7000 rpm)
1.2l x 2.14= 2.57l per omw.
Een TS gebruikt 1l per omw. (2000:2) theoretisch zou hij dus 2,5 bar druk(2,57:1) kunnen leveren op een TS.
Een 3.0 v6 gebruikt 1,5l per omw. (3000:2)theoretisch zou hij dus 1.7 bar druk kunnen leveren op de v6.
Volgens mij reken ik hier iets niet helemaal goed uit....

ben bij mijn schoonouders op de computer en heb geen boeken om het na te kijken maar volgens mij doe ik iets verkeerd...
ZIet er dus naar uit dat ik hem op de TS zou moeten gebruiken met een flink lage compressie, op de v6 kan ik beter een Eaton gebruiken.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.