Hij bedoelt je remdruk regelaar/ remdruk begrenzer
Deze zit aan de linkerzeide (bestuurderskant) boven je achteras.
Ze gaan vaak vast zitten. soms wil het wel eens helpen een keer tegen de uitgaande pen (die drukt tegen de stang aan die naar je achteras loopt)
te tikken met een hamer... vervolgens een beetje het ding heen een weer jotteren (in en uit). Met een beetje geluk komt ie los en kan ie gekeurd worden. Maar, vroeg of laat gaat ie wee rvast zitten natuurlijk, de troep zit er immers nog tussen
Maar als je het goed wil doen kun je, of er een andere onder zetten, (circa 100 euro).
Of hem er onderuit halen en uit elkaar halen, alles goed schoon maken, ringetjes vernieuwen en zorgen dat ie weer gangbaar is.
Daarna de boel met een beetje vet ertussen weer in elkaar zetten (op de glijdelen, niet in de ruimte's waar remvloeistof komt

)
Zo reviseer je hem als het waare
Ik heb dat zelf al bij menig 33 gedaan, en er is er maar 1 geweest waarbij het niet ging.. die heb ik moeten vernieuwen.
O,ja! spuit de remleidingen van te voren maar goed in met wd-40 of een andere goede kruipolie! ze kunnen goed vast zitten!
Ook is hierbij een speciale remleiding sleutel geen overbodige luxe! daarmee verklein je de kans dat je de wartels "dol" draait