Blijven hopen Nonkel . Vanaf 20h gaat het redelijk luwen zegt onze Frank de weerplank . Geen schade aan de bella's hopelijk ?Vooralsnog LIJKT t wat te minderen qua constante storm. Wel nog van die felle vlagen (die juist de hele zooi aan stukken kunnen trekken)
Tot zonet geen verdere schade; wel zie je aan de andere zijde (stalkant) bij iedere felle rukwind die platen op de hoek omhoog komen....![]()
Mag btw morgen thuisblijven van de baas dus als t een beetje wil kan ik dan alvast wat puin ruimen..
Grtz,fRank
Ps achter een paard is het goed uit de wind staan....
Nee vooralsnog geen schade daar .Maar moet zeggen dat er morgen bij daglicht wel meer te zicht is..(heb nu uit voorzorg >brandgevaar< de stoppen van de loods verwijderd zodat daardoor iig geen sluiting kan ontstaanBlijven hopen Nonkel . Vanaf 20h gaat het redelijk luwen zegt onze Frank de weerplank . Geen schade aan de bella's hopelijk ?Vooralsnog LIJKT t wat te minderen qua constante storm. Wel nog van die felle vlagen (die juist de hele zooi aan stukken kunnen trekken)
Tot zonet geen verdere schade; wel zie je aan de andere zijde (stalkant) bij iedere felle rukwind die platen op de hoek omhoog komen....![]()
Mag btw morgen thuisblijven van de baas dus als t een beetje wil kan ik dan alvast wat puin ruimen..
Grtz,fRank
Ps achter een paard is het goed uit de wind staan....
Supereng . Ik had deze morgen een ingeving en heb de rolluiken op de eerste en tweede verdieping van ons huis naar beneden gelaten . Nu we net weer naar boven zijn verhuisd vanuit de winkel , toch maar even eentje naar boven gerold . We moesten ons enkelglasraam gewoon tegenhouden ...Hoest in Hent?
Grtz,fRank
Sterkte Kristal en Manu!Supereng . Ik had deze morgen een ingeving en heb de rolluiken op de eerste en tweede verdieping van ons huis naar beneden gelaten . Nu we net weer naar boven zijn verhuisd vanuit de winkel , toch maar even eentje naar boven gerold . We moesten ons enkelglasraam gewoon tegenhouden ...Hoest in Hent?
Grtz,fRank![]()
Het is wat triestig zo met zicht op een rolluik ipv op de Korenmarkt , maar wel veiliger .
Voor wie het zich moest afvragen : Wij mogen geen dubbel glas steken omwille van het beschermd stadsbeeld rondom ons ...
Courage hé Nonkele !!!
Merciekes .Sterkte Kristal en Manu!Supereng . Ik had deze morgen een ingeving en heb de rolluiken op de eerste en tweede verdieping van ons huis naar beneden gelaten . Nu we net weer naar boven zijn verhuisd vanuit de winkel , toch maar even eentje naar boven gerold . We moesten ons enkelglasraam gewoon tegenhouden ...Hoest in Hent?
Grtz,fRank![]()
Het is wat triestig zo met zicht op een rolluik ipv op de Korenmarkt , maar wel veiliger .
Voor wie het zich moest afvragen : Wij mogen geen dubbel glas steken omwille van het beschermd stadsbeeld rondom ons ...
Courage hé Nonkele !!!
Eh ff off the topic ; dubbel glas in kozijnen oude stijl is toch niet zo'n probleem?Merciekes .Sterkte Kristal en Manu!Supereng . Ik had deze morgen een ingeving en heb de rolluiken op de eerste en tweede verdieping van ons huis naar beneden gelaten . Nu we net weer naar boven zijn verhuisd vanuit de winkel , toch maar even eentje naar boven gerold . We moesten ons enkelglasraam gewoon tegenhouden ...![]()
Courage hé Nonkele !!!
Voorlopig heeft ons kat meer stress dan wij .![]()