Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

RE: Stormschade , wie???

do jan 18, 2007 18:36

Vind het hiero wel meevallen. Had wel rond 14 uur, toen het wel even heel fors te keer ging net een vergadering op de 14e. Dan blijkt die toren dus flink te zwabberen...

charlotte

do jan 18, 2007 18:38

Ons bedrijf zit 10 meter van een ander bedrijf vandaan, op gegeven moment konden we door wind en regen het gebouw niet meer zien, alleen de vlaggenmasten die voorbij vlogen.

Helaas is er ook een dodelijk slachtoffer hier in de polder gevallen en de wind trekt nu weer aan, ik blijf lekker binnen, brrrr.

Voor de mensen die de weg nog op moeten: let aub goed op!!

wims
Guru
Guru

do jan 18, 2007 18:39

hoor net dat de deur van de stalling waar mijn dierbare vehikels staan naar binnen is geklapt, pal voor de Alfa's geland...pfff
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 18, 2007 18:47

Ik zal ook maar even een update doen, hier is de groene container omgewaaid. Verder geen gewonden gelukkig. :shock:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 18, 2007 18:48

Vooralsnog LIJKT t wat te minderen qua constante storm. Wel nog van die felle vlagen (die juist de hele zooi aan stukken kunnen trekken)
Tot zonet geen verdere schade; wel zie je aan de andere zijde (stalkant) bij iedere felle rukwind die platen op de hoek omhoog komen.... [-o<

Mag btw morgen thuisblijven van de baas dus als t een beetje wil kan ik dan alvast wat puin ruimen..
Grtz,fRank
Ps achter een paard is het goed uit de wind staan.... :lol:
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Stormschade , wie???

do jan 18, 2007 18:50

Vooralsnog LIJKT t wat te minderen qua constante storm. Wel nog van die felle vlagen (die juist de hele zooi aan stukken kunnen trekken)
Tot zonet geen verdere schade; wel zie je aan de andere zijde (stalkant) bij iedere felle rukwind die platen op de hoek omhoog komen.... [-o<

Mag btw morgen thuisblijven van de baas dus als t een beetje wil kan ik dan alvast wat puin ruimen..
Grtz,fRank
Blijven hopen Nonkel . Vanaf 20h gaat het redelijk luwen zegt onze Frank de weerplank . Geen schade aan de bella's hopelijk ?

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 18, 2007 18:54

Grtz,fRank
Blijven hopen Nonkel . Vanaf 20h gaat het redelijk luwen zegt onze Frank de weerplank . Geen schade aan de bella's hopelijk ?
Nee vooralsnog geen schade daar .Maar moet zeggen dat er morgen bij daglicht wel meer te zicht is..(heb nu uit voorzorg >brandgevaar< de stoppen van de loods verwijderd zodat daardoor iig geen sluiting kan ontstaan :!: )
Hoest in Hent?
Grtz,fRank

Gerrets
Guru
Guru

do jan 18, 2007 19:01

Ik kwam vanmiddag vanuit duitsland en ik reed door haalsbergen daar kreeg ik de schrik van mijn leven. Klapt er ineens zo'n zwarte pijp die je vaak op de daken ziet staan voor tegen mijn bumper aan ik dacht eerst die klapt door de vooruit en heb m'n bella frontaal op de rem getrapt en ben weg gedoken en een klap ik schrok me echt het leplazerus!

Wonder bovebwonder heb ik geen schade, paar krassen maar van die pijp was niets meer van over. De rest van de weg heb ik met samengeknepen billen gereden. In een oogwenk is he bekeken ben blij dat ik nu lekker thuis zit.

Sterkte voor degene die echt de weg op moeten!

gr Tom
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

SPIDERVELOCE1750

do jan 18, 2007 19:01

Hoest in Hent?
Grtz,fRank
Supereng . Ik had deze morgen een ingeving en heb de rolluiken op de eerste en tweede verdieping van ons huis naar beneden gelaten . Nu we net weer naar boven zijn verhuisd vanuit de winkel , toch maar even eentje naar boven gerold . We moesten ons enkelglasraam gewoon tegenhouden ... :shock:

Het is wat triestig zo met zicht op een rolluik ipv op de Korenmarkt , maar wel veiliger .

Voor wie het zich moest afvragen : Wij mogen geen dubbel glas steken omwille van het beschermd stadsbeeld rondom ons ...

Courage hé Nonkele !!!

charlotte

do jan 18, 2007 19:06

Hoest in Hent?
Grtz,fRank
Supereng . Ik had deze morgen een ingeving en heb de rolluiken op de eerste en tweede verdieping van ons huis naar beneden gelaten . Nu we net weer naar boven zijn verhuisd vanuit de winkel , toch maar even eentje naar boven gerold . We moesten ons enkelglasraam gewoon tegenhouden ... :shock:

Het is wat triestig zo met zicht op een rolluik ipv op de Korenmarkt , maar wel veiliger .

Voor wie het zich moest afvragen : Wij mogen geen dubbel glas steken omwille van het beschermd stadsbeeld rondom ons ...

Courage hé Nonkele !!!
Sterkte Kristal en Manu!

SPIDERVELOCE1750

do jan 18, 2007 19:07

Hoest in Hent?
Grtz,fRank

Courage hé Nonkele !!!
Sterkte Kristal en Manu!
Merciekes .

Voorlopig heeft ons kat meer stress dan wij . :lol: :wink:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 18, 2007 19:14

Courage hé Nonkele !!!
Sterkte Kristal en Manu!
Merciekes .

Voorlopig heeft ons kat meer stress dan wij . :lol: :wink:
Eh ff off the topic ; dubbel glas in kozijnen oude stijl is toch niet zo'n probleem?

Wind valt nu wel wat weg trouwens ,gelukkig maar.
Weet niet hoe de locatie gent-centraal dat ervaart?
Ja sterkte daar ( met de kat)..Nee, dan zo'n paard; die staat gewoon stoicijns rond te kijken terwijl de rest van de wereld aan 400 per uur voorbij waait.... 8) Wind? Waar dan?? Maar owee als er bv een pakje vloei op straat ligt tijdens een buitenrit>Paniek!!!>Je denkt toch zeker niet dat ik DAAR overheen stap he?????

Grtz,fRank

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do jan 18, 2007 19:16

Nou...hier kwam net ook met hels kabaal een golfplaat (1 mtr bij 3 mtr :shock: ) door de lucht aanwaaien in ons achtertuin.

De rode brigade staat op de oprit voor en 1tje binnen.
Deze toch maar wat verder straatkant gezet ivm eventueel losvliegende dakpannen :? , you never know [-o<

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do jan 18, 2007 19:28

Ik vraag me af hoe het hier mee is :? :? :?

Afbeelding

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

do jan 18, 2007 20:06

Vanmiddag maar wat schade opgenomen op diverse scholen die we onderhouden. :roll:

Fietsenhok wordt uit de grond gezogen, fundering komt gewoon omhoog :shock:
Daklijsten over de speelplaats, ramen waaien open. Dus maar wat aan schadebeperking laten doen en dan zien we morgen wel verder.
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

Terug naar “Het Forum Café”