Ik vind de kantbeoordelingen op diverse verkoopsites nu niet bepaald een beeld geven namelijk....

Mijn ervaring (heb zelf een PS2 gekocht destijds ivm GT4) is dat het volkomen onrealistisch autogedrag is. Het is echt een game ipv een soort simulator zoals SimBin probeert neer te zetten. Alhoewel ik ook Race niet super realistisch vind qua besturing, is het een stuk realistischer dan GT4. Zaodl een auto regageerd in GT4 is leuk voor een arcade game maar lijkt nog niet misschien op hoe een auto in het echt op een circuit rijdt (heb toch echt met een heleboel auto's op het circuit gereden..beter dan GT4 voor PS2?? Het enige spel dat beter kan zijn moet nog worden uitgebracht, nl. GT5 voor PS3!!Spel is binnen. Voor een PC game niet verkeerd (veel beter dan GT4 voor PS2 bijvoorbeeld). Belangrijkste: in een Alfa 75 over het circuit rijden![]()
Erg leuk circuit trouwens, dat Istanboel ParkKan me voorstellen dat de heren coureurs het leuk vinden daar te rijden; in het echt altijd nog veel leuker dan zo'n simulator
(je mist de geur van verbrand rubber, remstof, hete olie... etc. maar toch een niet verkeerd spel)
Uiteraard mag je die mening zijn toegedaan. Maar je hoeft niet op een circuit te hebben gereden om een auto af en toe op de grens te rijden. En nogmaals, ik merk wel degelijk dat de ene game realistischer aandoet dan de andere. Nu heb ik wel een lichte voorkeur voor de PS boven andere merken dus geheel objectief zal ik niet zijn.@Beezztie:Je hebt niet op een circuit gereden, niet op de grens gereden met een auto die je kent, maar wel een mening er over... met alle respect, maar dat heeft geen enkele toegevoegde waarde voor de discussie/bespreking![]()
Dan zal ik iedereen uit de droom helpen. Geen enkele racegame zal nooit maar dan ook nooit het echte rijden/racen kunnen benaderen. Daar hoef je dus geen rondjes op de Nordschleiffe voor gereden te hebben. Aan de andere kant kun je wel voor jezelf bepalen of een bepaalde game "lekkerder" rijd dan een ander .@Beezztie:Je hebt niet op een circuit gereden, niet op de grens gereden met een auto die je kent, maar wel een mening er over... met alle respect, maar dat heeft geen enkele toegevoegde waarde voor de discussie/bespreking![]()
Daar sluit ik me bij aan!Dan zal ik iedereen uit de droom helpen. Geen enkele racegame zal nooit maar dan ook nooit het echte rijden/racen kunnen benaderen. Daar hoef je dus geen rondjes op de Nordschleiffe voor gereden te hebben. Aan de andere kant kun je wel voor jezelf bepalen of een bepaalde game "lekkerder" rijd dan een ander .@Beezztie:Je hebt niet op een circuit gereden, niet op de grens gereden met een auto die je kent, maar wel een mening er over... met alle respect, maar dat heeft geen enkele toegevoegde waarde voor de discussie/bespreking![]()
Wil mij niet in de discussie mengen over wel/niet etc., het ziet er gaaf uit en ik vond GT4 of hoe dat dan ook heet wel leuk, maar qua beleving vergeleken met echt rijden (of dat nu circuit of niet is) niet echt. Collin dus wel echter qua zeg maar 'tussen de vier willen in beleving'.@Beezztie:Je hebt niet op een circuit gereden, niet op de grens gereden met een auto die je kent, maar wel een mening er over... met alle respect, maar dat heeft geen enkele toegevoegde waarde voor de discussie/bespreking![]()
@Marc7eleven: heb de laatste versie hier ook liggen (Collin, rallye), speel ik niet mee (is ook nog registrabel), dus als je interesse hebt voor prikkie over te nemen
Hangt van de spces af qua hardware, en bij laptops is dat meestal niet makkelijk en betaalbaar om dat aan te passen...
@Arnoudt: Moet eerst aan de PC om dit te kunnen draaien, tenzij hier iemand weet hoe ik mijn laptop (toshiba satelite pro AS 40 of zo) hiervoor geschikt krijg....